Bergans Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Når jeg bruker nView og de nyeste nVIDIA driverne (41.09) har jeg problemer med å få opp film på skjerm nr. 2. Uansett om jeg bruker MediaPlayer eller DivX Player får jeg kun opp filmen på PC skjermen... ikke på TV'en. Det merkelige er at bildet ellers er helt OK... Det vil si at jeg får opp desktop bildet og rammen rundt den playeren jeg bruker på TV'en, men ikke innholdet i filmen Dette fungerer utmerket med litt eldre utgave av nVIDIA driverne (3X). Er det noen som har erfaringer rundt dette. Event. forslag til fiks? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har du prøvd med nvidias 43.00 drivere? Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 har du aktivert innstillinger for overlapping og full skjerm enhet automatisk? har akkurat gått til 41.09 får å kjøre unreal 2 orntli mens jeg har koblet ut tv´en fordi den ødela når jeg spilte generals da musa gikk over på tv´en mens jeg spilte(noe plagsomt) :o eller har jeg kjørt 40.72 uten noen problemer.... hvordan kort har du? Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 scirocco Posted: 06 Mar 2003 22:06 Post subject: -------------------------------------------------------------------------------- Har du prøvd med nvidias 43.00 drivere? lasta ned av en beta eller noe av 43 driverne.viste seg å være renamet 30.82 drivere.....(leit) Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Dette har jeg også hatt problemer med. Nview virker sjelden slik det skal har jeg erfart. Du kan jo prøve med et prg. som tvtool f.eks! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 For min del har jeg bare gode erfaringer med nview. Synes dette fungerte mye bedre enn f.eks tvtool. Det gjelder bare å sette opp innstillingene riktig. Har du f.eks aktivert pc-skjermen som full-skjerm-enhet vil ikke du få opp video på tven. Lenke til kommentar
Bergans Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Har du prøvd med nvidias 43.00 drivere? ...hvordan kort har du? Jeg mener bestemt at 41.09 er de siste driverne. Jeg har et Creative GeForce Ti4400. Det gjelder bare å sette opp innstillingene riktig. Har du f.eks aktivert pc-skjermen som full-skjerm-enhet vil ikke du få opp video på tven. Har ikke satt opp så veldig mye i det hele tatt... bortsett fra oppløsning da. Kjører på 1024x768 på begge skjermer når jeg bruker nVIEW. Dette for at jeg skal kunne se film på TV i "fullskjerm" modus. Bør jeg gjøre dette på en annen måte? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg la inn 41.09 driverne når de kom ut, men da fikk jeg problemer med fullskjermavspilling av film, det blei litt "blurry" og skurrete i full-screen på en måte Gikk tilbake til 40.72 og alt gikk fint, det gjør det forresten nå også med de driverene... Dette var ikke akurat svar på spørsmålet ditt, men det kunne kanskje vær en tanke at 41.09 driverene er generelt bugga? Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har du prøvd med nvidias 43.00 drivere? de funker utmerket hos meg som et tips. lastet dem ned guru3d.com prøv de... har hatt samme problem med 41.09 driverne, 42.01 driverne fixet det da. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg la inn 41.09 driverne når de kom ut, men da fikk jeg problemer med fullskjermavspilling av film, det blei litt "blurry" og skurrete i full-screen på en måte Gikk tilbake til 40.72 og alt gikk fint, det gjør det forresten nå også med de driverene... Dette var ikke akurat svar på spørsmålet ditt, men det kunne kanskje vær en tanke at 41.09 driverene er generelt bugga? samme skjedde med meg også med 41.09 driverne! Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 41.09 har aldri fungert på nview, en feil på driveren,dvs du kan ikke se film på tv. Bruk alle andre drivere enn den, enten 42.50 eller 43.00. De fungerer glimrende Lenke til kommentar
Bergans Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Takker for alle svar folkens. Dette var oppklarende... Skal prøve ut 43.00 driverne. Ser ut til at alt blir i orden da. :smile: Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jepp. De funker glimrende på Nview. Har nettopp sett noen filmer etter at jeg installerte den. den SKAL funke på nview. Bare vær obs på at dette ikke er offisielle drivere. Men jeg har ingen problemer... fikk faktisk høyere 3dmark score. ikke mye da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 For å få filmen ut på TV er jeg rimelig sikker på at du må sette TV'en som primay display. dvs. "koble ut" skjermen.... splinter Cell bugger på skyggene på andre enn 41.09 drivere Lenke til kommentar
svfjeld Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Mange svar, men ingen gode forklaringer. Selvfølgelig kan du se filmer på TVn med 41.09 driveren. Når du har valgt kloning, høyreklikker du på skjerm 1, og venstre klikker der det står første skjerm. Du vil da se at første skjerm veksler mellom TV og dataskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå