Havard_92 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvem syntes dere er norges beste spiller? Er ganske usikker på hva jeg selv egentlig syntes. Må være Pall Gunnarson, Alanzinho eller Nannskog... Nei, jeg er ikke Stabæk fan Spillere som henger litt etter: Raio Piiroja, Morten Fevang, Nannskog, Rune Jarstein. Er nok ikke så mange som er enig i dette Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Havard_92: Regner med du med dette emnet mener beste spilleren som spiller i Norge, og ikke «norges beste spiller». Om ikke bør du sjekke nasjonaliteten til 5 av de syv du nevnte Ellers vil jeg selv påstå at Brann har etpar av de beste spillerne i Norge, men bare når de er i form (Bakke, Helstad og Ørn Sigurdsson). Ja, jeg er brannfan! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Keeper: Opdal/Jarstein/Staw Forsvar: Reginiussen Midtbane: Alanzinho Spiss: Thiago Martins Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Keeper: Rune Jarstein Forsvar: Tore Reginiussen Midtbane: Marek Sapara Angrep: Tarik Elyounussi / Martin Fillo Endret 18. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fillo er egentlig ving..! Keeper: Jarstein Forsvar Soma Midtbane: Fillo Spiss : Elyounussi Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Angrep / kant er jo nesten det samme. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Keeper: Sead Ramovic Forsvar: Reginiussen Midtbane: Andresen Angrep: Nannskog/elyounoussi Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Keeper: S. Ramovic Forsvar: M. Koppinen Midtbane: S. Tchoyi Angrep: V.P. Gunnarson Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det ikke "norske" spillere vi snakker om her?? Her er min liste med "norske" spillere Kepper:Jarstein Forsvarer:Reginiussen Midtbane:Martin Andresen Spiss:Elyounousi Lenke til kommentar
VegFFC Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Keeper: Rune A. Jarstein Forsvar: Tore Reginiussen Midtbane: Somen A. Tchoiy Angrep: Daniel Nannskog Ellers er Tarik Elyounussi, Marek Sappara, Alanzinho, Martin Fillo & Martin Andresen alle blant de beste i norsk fotball.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Somen A. Tchoiy er solgt til østerrikske Red Bull Salzburg. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Nei jeg mener ikke bare ''norske'' spillere, men som spiller i Norge. Siden alle skriver hver posisjon får vel jeg også gjøre det da Keeper: Rune A. Jarstein Forsvar: Raio Piiroja Midtbane: Morten Fevang Angrep: Pall Gunnarson Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det skulle vært interessant å se hva folk hadde skrevet på Norges beste norske spillere. Ellers er vel Sigurdsson, Elyounoussi (er det skrevet rett?) og Alanzinho noen spillere som må nevnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå