Bansh Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Topic sier vel det meste. Personlig håper jeg på noen nye badass missions, f.eks "prison break". Nye biler, klær, mobil, osv. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 DLC eller EPC? DLC dukker nok opp med klær og biler, og kanskje noen minimissions. EPC skal inneholde en betydelig mengde missions. Men den første kommer ikke før til høsten. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jaok. Trodde DLC og EPC var det samme, så det betyr at ps3 eiere får DLC også? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 DLC er jo downloadable content, jeg blir litt skuffa om det ikke dukker opp noe.. spesielt klesutvalget i GTAIV er relativt laber. Og når den ene kjæresten gir avslag på klær, så er jo det enten en helt useless ability, ellers så vil det dukke opp mer klær etterhvert. EPC er jo episodic content, som MS har betalt en del for å få utvikla 2 ekslusiv til 360.. Det vet vi jo dukker opp. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Må 360 brukere betale med ms points for EPC? Når jeg tenker DLC så tenker jeg nye våpen, biler, klær, safehouses. Det burde jo være en selvfølge, ihvertfall våpen! Endret 15. mai 2008 av Pakkis Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Etter allt å dømme må 360 brukerene bruke ms points for EPC. Sannsynligvis vil DLC også koste. Vil ikke tro DLC vil koste mer enn 50,- , EPC derimot vil nok koste mellom 100 og 300,- alt etter hva den kommer til å inneholde. Lenke til kommentar
matmat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 DLC vil nok inneholde våpen, klær og biler, kanskje noen nye side-missions. EPC tror jeg vil inneholde en mini-story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå