Bruker-93156 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) se der ja. jaggu tror jeg at jeg har rett. det skal lite til å skille kjedelige fuglebilder, fra de litt mer spennende. og dette inngår selvfølgelig i den siste gruppen (PM, med respekt) Aksje: Vil du si dette er et bra bilde? Et morsomt bilde, men er dette et bilde du ville hatt i en portefølje? Endret 16. mai 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 bra? Hva er et bra bilde? Teknisk som du tenker er det vel et veldig dårlig bilde. Men hva så? Det var iallefall liv i dette bilde, så jeg setter det gjerne fremst i en portefølje fremfor de bildene jeg har gått til krig mot, og som ble stengt (tråden) For å komme med en giftpille igjen. Folk henger seg altfor mye opp i tenkikk, og resultatene ser vi. Og jeg gidd ikkje gjenta ka jeg mener om bilder uten liv, bortsett fra at det søppel for øyet, og gir fint lite, med mindre man er veldig opptatt av å se fugler i 100% stillesittende posisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå