Gå til innhold

AoC: Server listene oppe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
masse pve servere:) digg. Da er det duket for 80% afk i AoC også hehe. Pve er best for casuals:) Men jeg vet ikke hvilken server enda...da jeg venter til spillet kommer i butikkene...og da har jo dere allerede postet masse om hvilke servere som er full etc:)

 

"pve er casual"... enten var dette morsomt eller så har du aldri raidet hardcore :p

Endret av Banandan
Lenke til kommentar
masse pve servere:) digg. Da er det duket for 80% afk i AoC også hehe. Pve er best for casuals:) Men jeg vet ikke hvilken server enda...da jeg venter til spillet kommer i butikkene...og da har jo dere allerede postet masse om hvilke servere som er full etc:)

 

"pvp er casual"... enten var dette morsomt eller så har du aldri raidet hardcore :p

 

Vel jeg sa pve er casual da..men det jeg mente (og også egentlig skrev) er at for casuals så passer pve best:) Jeg har heller ikke drevet med hardcore raiding. Ihvertfall ikke siden MC-tiden i wow...da raidet vi 3 ganger pr uke....i noen mnd..

Lenke til kommentar

For å være ærlig håper jeg ikke det blir noen "norsk server" i det hele tatt. Syns det er fantastisk gøy med et mangfold av mennesker som kommer fra mange land, er gøy å prate med folk på noe annet en på norsk! Syns folk skal velge server etter hva de føler og ikke etter "Velg X server for her er det bare masse nordmenn"

 

My two cents atleast

Lenke til kommentar
For å være ærlig håper jeg ikke det blir noen "norsk server" i det hele tatt. Syns det er fantastisk gøy med et mangfold av mennesker som kommer fra mange land, er gøy å prate med folk på noe annet en på norsk! Syns folk skal velge server etter hva de føler og ikke etter "Velg X server for her er det bare masse nordmenn"

 

My two cents atleast

 

Det er snakk om maks 50 norske av oss som joiner en server.

Dette er da av ca 5000. Er da ingen big deal

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle hvordan PVP fungerer på en PVE realm? Sliter med å velge PVP eller PVE realm. Er det slik at man ikke kan slåss i det åpne bare, men heller bare i "battlegrounds" som er forskjellen?

 

Blir egne PVP-soner, hvor man blir flagget for PVP uansett. Mens i alle levlesonene kan man ikke bli drept av andre spillere...

Lenke til kommentar

Litt halvdumt spørsmål kanskje, men tror dere det vil være vanskelig å opprette en spiller på en bestemt server rundt midnatt inatt ?

Det er jo 17. mai *kremt*, og jeg har dessverre ikke anledning for tidligst å fyre opp AoC rundt midnatt idag. Tenker på om det blir tjokka fullt på de fleste serverne allerede mellom 1900-2000.

Har Funcom sagt noe om at man må være grisekjappt ute for å sikre seg plass på ønsket server? (er det sånn at de låser serveren når det er "fullt", eller kan man alikevel velge den serveren man vil - men at man kanskje anbefales å velge en annen?)

 

Skulle gjerne hatt en plass på samme PvE server som alle de jeg kjenner også skal bruke!

 

Fortsatt hyggelig dag til alle dere andre på forumet idag! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...