Alexander Schindler Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Den kvinnelige rapperen Remy Ma, også kjent som Remy Smith, åker i buret for drap. Les mer Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Oookei. Seoghør. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Dette er vell mer agurk nytt enn no annet... Men at det vill øke salgstallene er vell ikke umulig. Tid bak stenger gir dem jo mer "street cred" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Altså, hva er det egentlig som skjer for tiden? Synes det er mer negativitet rundt artiklene enn noensinne. Virker som om man kun forventer anmeldelser. Synes det er ålreit med litt "digresjoner" og små-nyheter, jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Tja var vell ikke akurat agurknytt, men veldig nærme. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hun burde seriøst bruke tiden i fengsel på å trene! Og da mener jeg ikke på rapingen sin... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hun burde seriøst bruke tiden i fengsel på å trene! Og da mener jeg ikke på rapingen sin... Hva var det du tenkte på da? Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Hun burde seriøst bruke tiden i fengsel på å trene! Og da mener jeg ikke på rapingen sin... Hva var det du tenkte på da? Trent idrett, for å vekk fettet! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 At en populær artist går i fengsel for drap er vel en ganske stor nyhet, skjønner ikke hvorfor folk føler seg tvunget til å klage på artikkelen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Det at de klager på artikkelen, er det samme som å si at "Jeg vet ikke hvem det der er, så jeg bryr meg ikke." Så derfor er det ganske stygt å klage på artikkelen (eller egentlig forfatteren), når det er en så individuell sak. Så egentlig kunne slike innlegg, som har en tendens til å lage kvalme, bare blitt slettet? Jeg er ikke for sensurering av egne meninger, men det er heller ikke det vi får av slike kommentarer. For å være litt "på temaet", så er det jo ganske så garantert at flere vil sjekke ut musikken hennes etter slike nyheter. Men at det drastisk øker salgstallet tviler jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg