Chris_lox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei! Har fått meg en ny arcade, da den moddede konsollen min tok kvelden. Denne er banne fra live, men kan jeg bruke harddisken fra den gamle (bannet) på den nye arcaden uten at det har noe å si for live? Gidder ikke å bli bannet igjen fordi det ligger noen gamle filer på harddisk eller minnekortet! Har kopiert alle de "lovlige" savefilene over på det nye minnekortet. Kan jeg fortsatt bruke min gamle profil, eller må jeg lage en ny en? Endret 15. mai 2008 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare å bruke, det. Er konsollen som er bannet, ikke tilbehøret Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) du må selvfølgelig bruke din gamle profil. som laland sier, det er konsollen som er bannet. ikke du eller tilbehøret. Endret 15. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Okay, herlig! Har lagt alt over, men vil jo gjerne ta vare på alt jeg hadde fra den gamle! Da er jeg oppe og går igjen Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå