KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Skal bestille 2*512MB ram nå. Valget står mellom TwinMOS PC3200 ram med og uten Winbond. Har hørt rykter om at begge har Winbond-brikker men på de "uten" Winbond er det bare klistremerket som er forandra på. Er dette sant? Hvis tilfelle så blir det "uten" Winbond. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det stemmer nok ikke, eller det vil si du kan ha flaks og få winbond brikker men stort sett får du ikke det, dessuten er ikke prisforskjellen direkte stor. Klistremerket er nå iaffal det samme uans hvilke twinmos brikker du har, det er iaffal det på alle mine, og det begynner å bli en del Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 winbound skal visst være bedre, det er de samme "chip" som brukser på corsair ellerno. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det er litt srøtte SJANSE for at man kan overklokke mer med Windbond Chip'ne i stede for de vanlige Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Da har jeg bestillt 2 * TwinMOS PC3200 512MB DDR m/Winbond. Kommer ikke inn før på Tirsdag men da har jeg fått penger på konto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå