Gå til innhold

Hvilken burde jeg kjøpe?

iAlgex

Anbefalte innlegg

Til nå har jeg trodd det kunne være lurt å vente en liten stund med å kjøpe PS3 eller Xbox 360. - men da jeg hører rykter om at disse konsollene ikke kommer til å gå ned i pris.

Så da er jeg litt usikker..

- Jeg har veldig sansen for GTA.

- Action er alltids morsomt.

- Bilspill er kjempekos.

- Jeg har PS2 selv, og er ikke så godt kjent med Xbox.

Burde jeg kjøpe PS3 eller Xbox 360?

Endret av iAlgex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns folk burde få lage sin egen post og ikke lese andres poster for å tru at det passer dem! viktigste er å få en konsoll man liker.

skriv hva du helst vil bruke konsolen din til, hvillke spill du liker(evt spill sjanger), hvilken kontroll du fortrekker hvis du har prøvd noen før og om du vil spille tidligere spill fra Ps og Xbox.

kommer kanskje en Ps 3 80gb med støtte for ps2 spill til høsten(vet ikke om dette stemmer).

Lenke til kommentar

Personlig så ville jeg gått for X360, du får den til rundt 1600 kroner nå, og det er en seriøs sykt lav pris for en så kraftig konsoll.

Den har også flere titler av de sjangerne du listet opp. Hvis du absolutt vil ha en SP3 så ville jeg vurdert å vente til en 80 GB versjon av PS3 kommer til Europa, den vil da mest sannsynligvis få PS2 støtte (US versjonen har i alle fall det). Forhåpentligvis så vill den da også ha droppet litt i pris pluss fått utvidet spillbiblioteket litt.

Lenke til kommentar
Personlig så ville jeg gått for X360, du får den til rundt 1600 kroner nå, og det er en seriøs sykt lav pris for en så kraftig konsoll.

Den har også flere titler av de sjangerne du listet opp. Hvis du absolutt vil ha en SP3 så ville jeg vurdert å vente til en 80 GB versjon av PS3 kommer til Europa, den vil da mest sannsynligvis få PS2 støtte (US versjonen har i alle fall det). Forhåpentligvis så vill den da også ha droppet litt i pris pluss fått utvidet spillbiblioteket litt.

Vet du når denne versjonen/oppgraderingen kommer til butikkene?

Lenke til kommentar
Ingenting som tilsier at det blir i år iAlgex, men en kan håpe :)

Kjøper du en xbox til 1600 så er det ren spillmaskin og ingenting annet, ikke la prisen bestemme, men hva du skal bruke konsollen til og hvilke spill du liker best.

Vel, nå er jeg ikke bare på utkikk etter en ren spillmaskin.

Også syntes jeg selv at GTA IV har bedre grafikk på PS3.

Så jeg tror nok jeg satser på PS3.

Men synd at det er litt usikkert når denne PS3 80GB kommer til Europa.

Skulle gjerne kjøpt PS3 idag liksom. ;p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...