Gå til innhold

iTunes greier ikke koble til iPod touch!

Anbefalte innlegg

Hei! jeg fikk iPod touch til bursdagen min for 4 dager siden og nå greier ikke iTunes og koble til den? Det kom først opp at den ikke kunne koble til iPoden fordi etlerannet jeg ikke husker, også prøvde jeg en gang til, da gikk det, og så skulle jeg synkronisere den og så greide den ikke det pga ettellerannet, og så skulle jeg "restore" den også greide den ikke det????? HJELP!!! Ka har skjedd, mener også jeg har fått beskjed om at det var en disk som manglet eller noe sånt tull?Hjeelp pliissss :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja det er noe dritt. Jeg fikk det opp på min første Touch når jeg flyttet filer som overgikk en viss størrelse. Jeg tror det er rundt 300 mb eller noe hos meg. Så jeg må flytte noen og noen sanger over, hvis ikke skjer det. Filmer har jeg gitt opp.

Jeg leverte inn iPoden til Elkjøp der jeg hadde kjøpt den og kranglet til meg en ny, kom hjem og prøvde og akkurat samme problem. Det jeg har funnet ut er at det pcen det er noe i veien med for det fungerer strålende på en bærbar pc jeg har, der har jeg aldri fått det.

Min teori er altså at det er pcen og ikke iPoden, og rådet er å prøve en annen pc :p

Lenke til kommentar
Hehe, ja det er noe dritt. Jeg fikk det opp på min første Touch når jeg flyttet filer som overgikk en viss størrelse. Jeg tror det er rundt 300 mb eller noe hos meg. Så jeg må flytte noen og noen sanger over, hvis ikke skjer det. Filmer har jeg gitt opp.

Jeg leverte inn iPoden til Elkjøp der jeg hadde kjøpt den og kranglet til meg en ny, kom hjem og prøvde og akkurat samme problem. Det jeg har funnet ut er at det pcen det er noe i veien med for det fungerer strålende på en bærbar pc jeg har, der har jeg aldri fått det.

Min teori er altså at det er pcen og ikke iPoden, og rådet er å prøve en annen pc :p

THX!!! Det virket, jeg brukte en kamerat sin PC :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...