Hosjkornæsj Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei! jeg fikk iPod touch til bursdagen min for 4 dager siden og nå greier ikke iTunes og koble til den? Det kom først opp at den ikke kunne koble til iPoden fordi etlerannet jeg ikke husker, også prøvde jeg en gang til, da gikk det, og så skulle jeg synkronisere den og så greide den ikke det pga ettellerannet, og så skulle jeg "restore" den også greide den ikke det????? HJELP!!! Ka har skjedd, mener også jeg har fått beskjed om at det var en disk som manglet eller noe sånt tull?Hjeelp pliissss Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Send den inn til stedet den ble kjøpt.v Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Send den inn til stedet den ble kjøpt.v jamen det gikk jo før Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Får du opp melding i iTunes når du synkroniserer at den ikke klarer å lese eller skrive til kilden osv? Og noe greier som det? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Får du opp melding i iTunes når du synkroniserer at den ikke klarer å lese eller skrive til kilden osv? Og noe greier som det? Ja, ja akuratt det Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hehe, ja det er noe dritt. Jeg fikk det opp på min første Touch når jeg flyttet filer som overgikk en viss størrelse. Jeg tror det er rundt 300 mb eller noe hos meg. Så jeg må flytte noen og noen sanger over, hvis ikke skjer det. Filmer har jeg gitt opp. Jeg leverte inn iPoden til Elkjøp der jeg hadde kjøpt den og kranglet til meg en ny, kom hjem og prøvde og akkurat samme problem. Det jeg har funnet ut er at det pcen det er noe i veien med for det fungerer strålende på en bærbar pc jeg har, der har jeg aldri fått det. Min teori er altså at det er pcen og ikke iPoden, og rådet er å prøve en annen pc Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe, ja det er noe dritt. Jeg fikk det opp på min første Touch når jeg flyttet filer som overgikk en viss størrelse. Jeg tror det er rundt 300 mb eller noe hos meg. Så jeg må flytte noen og noen sanger over, hvis ikke skjer det. Filmer har jeg gitt opp. Jeg leverte inn iPoden til Elkjøp der jeg hadde kjøpt den og kranglet til meg en ny, kom hjem og prøvde og akkurat samme problem. Det jeg har funnet ut er at det pcen det er noe i veien med for det fungerer strålende på en bærbar pc jeg har, der har jeg aldri fått det. Min teori er altså at det er pcen og ikke iPoden, og rådet er å prøve en annen pc THX!!! Det virket, jeg brukte en kamerat sin PC Lenke til kommentar
chberge Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Flott! Men det burde jo snart komme en iTunes oppdatering / iPod oppdatering som fikser dette problemet. Er ganske irriterende og ikke kunne bruke sin egen pc eller en pc som ikke inneholder mediafilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå