bannon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) bildet fryser og en masse blå å grønne strekker kommer fram på skjermen min. Det skjedde først når jeg hadde den på flatskjermen med HDMI. Jeg tenkte da at HDMI en var ødelagt, men da jeg prøvde den på den vanlige tv'en skjedde det samme. Det skjer med GTA IV men også menyen hvis jeg er for lenge innpå... PS3 en blir varm, men ikke glovarm, og jeg har prøvd å sette den opp å ha den langt ute fra veggen. Er det noen så kan hjelpe meg! støvsuging er nytteløst å det samme skjer med andre spill... hvis noen har en ide om hva problemet er så vær så snill å hjelp Endret 15. mai 2008 av bannon Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Enkelte PS3 eiere har store problemer med gtaIV. Du kan følge litt her og se hva som skjer: http://playstation.custhelp.com/cgi-bin/pl...amp;p_topview=1 Lenke til kommentar
bannon Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 takk for linken.. men det spør om det hjelper hvis det er selve konsollen det er noe galt med, noe som jeg mistenker.... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Prøvd andre spill da ?... Høres ut som de symptomene som GTAIV har for meg for all del du kan ha rett att det er noe galt med PS3. Lenke til kommentar
bannon Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok det er smart ja.. skal prøve å få støvsugd den litt forsiktig... Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Trykkluft på boks kan også hjelpe. Det er mulig det er grafikk kortet som blir for varmt og ikke CPU, mulig vifta er dårlig. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 tror ikke stoevsuging er dt lureste du kan gjoere, det kan vaere skadelig for PS3en. Kjoert den stoev testen som foelger med? (hvis du har 40gb versjonen da) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 tror ikke stoevsuging er dt lureste du kan gjoere, det kan vaere skadelig for PS3en. Kjoert den stoev testen som foelger med? (hvis du har 40gb versjonen da) PS3 Fan test is dangerous Lenke til kommentar
bannon Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 jeg finner ingen løsning på problemet, så jeg skal sende den inn på mandag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå