Gå til innhold

Flatskjerm annbefaling..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg flatskjerm og har tenk på den her:

Den ble best i test på Tv3 hjelper deg å...

Skal jeg kjøpe den eller er det en bedre enn den til rundt samme prisen..?

Skal ikke ha større enn 17" LCD....

"Tv3 hjelper deg"? Det må vel være noe nytt det da eller? :lol:

Hehe.. Regner med at det er en skriveleif jeg :wink:

Den skjermen du tenker på skal sies å være noe av det beste på markedet ja.. Det eneste som er teit, er at de aldri får den inn på lager.. Men de finnes jo andre bra skjermer også :yes:

Lenke til kommentar
Ikke i følge Hw.no og Tv2 hjelper deg...

TV2 (eller rettere sagt PC World Norge, siden det var de som gjennomførte testen) har jo tatt pris med i beregningen. At Samsung-skjermen er testvinner, behøver ikke nødvendigvis bety at den er den beste skjermen uansett pris. På testtidspunktet kostet Eizo-skjermen en god del mer enn Samung-en.

hw.no har vel ikke testet Eizo L565, så vidt jeg kan se?

Lenke til kommentar
Men mening er at Eizo skjermene til 6-7k ikke er verdt halvparten engang :( har testet endel av de.. (Så er jeg ganske kresen)

Hva? Da må du være meget kresen ja? Er de beste skjermene eg har sett, har sett bedre ja men den kostet nesten 1400$. Men den koster over 14K i norge.

20" Formac Gallery 2010 DVI LCD Monitor, TCO99 http://www.formac.com/p_bin/

Sjekk denne spekken, fytt i katta, må begynne å spare nå :lol:

Ultra-wide viewing angle (170 horizontal/ vertical, 160 conical): no color distortion or gray scale inversion.

Higher brightness (250 nits): brighter, more brilliant colors/images.

Higher contrast ratio (600:1): crisper images with more detail.

Ultra-fast pixel response time (10-25 ms): smooth full-motion video playback.

Lenke til kommentar
Men mening er at Eizo skjermene til 6-7k ikke er verdt halvparten engang :( har testet endel av de.. (Så er jeg ganske kresen)

Hvis L565 har noe i nærheten av like godt bilde som L685, så vil jeg si at den absolutt er verd pengene. Vil iallfall tro at du sliter med å finne bedre til den prisen. At CRT fremdeles er bedre egnet til spill, er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Tror du er ekstremt skrudd i hue jeg.

har hatt diverse 21" skjermer, sony skjermer (crt ), og l565 eier på film,spill osv.

Gå å bytt ut colabunn brillene dine å se igjen.

Lenke til kommentar

Valget mitt står nå mellom denne: Q17S og denne LG L1710S

Begge har 20ms responstid, men Hyundai'en har 500:1 i kontrast i motsetning til LG skjermen som har 400:1, og forøvrig koster 500 kr mer hvilket er omtrent så mye jeg er villige til å legge i en skjerm.

Noen som har noen andre skjermer som jeg heller burde se på? Likte ikke helt designet på den hardware.no anbefaler, dessuten var den akkurat litt for dyr.. er den så mye bedre enn LG'en og Huyndai'en at jeg bør ofre utseendet og kjøpe den istedet?

Lenke til kommentar

Lg skjermen har ikke DVI og mye dårligere specs så ville ikke tatt den... ville vert velldig intresangt å se review av den Hyundai'en opp mot f.eks Hitachi skjermen.

Klarer du å finne no sånt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...