Habitats Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei I sommer har jeg tenkt til å oppgradere PCen min. I dag sitter jeg på det dere ser i signaturen min min. Det jeg har tenkt til er å oppgradere til dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=71607 Kort sagt: Har tenkt til å bruke PCen til lagring, gaming og en hel del multitasking. Driver endel med webdesign ol. og en kraftig PC er hva jeg trenger, så det ikke blir noe problem å kjøre 2-3-4-5 adobe programmer samtidig osv. Grunnen til at jeg la til en 150gb Raptor er at jeg har tenkt til å dele den i 3 eller 4 for så å installere flere OS. Jeg overklokker også endel, derfor valgte jeg den CPUen og det hovedkortet da det har fått god kritikk når det gjelder overklokking. Så kravene er kvalitet, brukervennlighet og ytelse. Prisen er ikke viktig. //hab Endret 15. mai 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Bestilte CPU og hovedkort nå. Fortsatt usikker når det gjelder RAM. Om jeg skal gå for 4gb Crucial Ballistix PC2 8500 eller 8gb OCZ Reaper PC2 8000. Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå