Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 da jeg gikk hjem fra skolen idag fant jeg en laptop i en veikant. Skjermen var sønderknust å kan umulig repareres, men selve PCen derimot ser ganske så intakt ut med unntak av alt det svarte som er brekt av. fant blandt annet en 1GB rambrikke i den, hardisken ser OK ut, men må jobbe litt med å få den ut (mye som kan gå gale for det er så mye beskyttelse som er ødelagt). det beste var at windows vista-nøkkelen fremdeles var inntakt, og koden kan leses. er det noe av verdi i denne PCen som jeg enten kan få solgt eller brukt i en fremtidig selvkjøpt laptop? skal laste opp noen bilder når jeg har fått skrudd rabalderet fra hverandre. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva slags modell er det snakk om? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Fujitsu Siemens.... vet ikke om det står noe modellnr eller noe slikt på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Koble til en skjerm og se om den virker. Hvis det bare er skjermen som er ødelagt skal den jo fungere fint som en vanlig pc. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg hadde sjekket om du kan finne ut hvem som eier den når/hvis du kommer inn på harddisken - hørtes ut som noe som kan ha vært stjålet og så dumpet i veikanten. Hvem vet, kan være du får dusør verdt mer en det du eventuelt kan få ut av deler. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Øyvind@ det var for det første bare VGA-tilkobling, dessuten var hovedkortet mer eller mindre brukket Zombie@ kan være mulig, men siden hovedkortet er herpa har jeg ikke noen annen måte å undersøke det. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Har nå skrudd fra hverandre alt, og tatt av alt som har er inntakt. picz: hele saken Prosessoren Hardisken Wireless internett 1GB ram (ukjent socket) Windows Vista nøkkel Noen som kan utifra bildene kan navnsette delene jeg sitter med med her? noe som har noe verdi/verdiløst? tok ogå ut den innebygde microphonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Prosessoren er jo veldig kjekk, om du får tak i et hovedkort som støter en S479-CPU da Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Ram-brikken da? hvilken socket er det? hvor lenge er det til en slik socket er utdatert? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Det der er vanlig DDR2-667 SODIMM som sannsynligvis vil passe i de fleste bærbare PC-er kjøpt de siste årene. Endret 15. mai 2008 av jobra1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 vil de passe i nyere laptoper? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Vanskelig å si på prosessoren, info står som oftest på kjernen som er på den andre siden. edit: tyrkleif Endret 15. mai 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 lf80537 520 er det eneste som står. om noen skulle vær interessert i å kjøpe noen av disse komponentene, kontakt meg på pm:P (om det ikke bryter loven om kjøp og salg på forumet) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) nå har jeg vistanøkkelen din Edit: Oi faen... så ikke at du hadde sladda over Endret 15. mai 2008 av zennox Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 lf80537 520 er det eneste som står.om noen skulle vær interessert i å kjøpe noen av disse komponentene, kontakt meg på pm:P (om det ikke bryter loven om kjøp og salg på forumet) Kan virke som det er en Celerom M 520. Ikke noe supert, men ikke totalt ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå