Knebba Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Halloen. tenker på å lage meg en musikk\jukeboxpc til å ha i sjøbua i sommer. tok utgangspunkt i hardwares "student"pc og satt sammen dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=72761 ser det bra ut? det jeg trenger er jo forsåvidt bare god plass, i tillegg til kanskje et eksternt lydkort hvis det tar hever lydkvaliteten noen hakk. går det ann å få til et mindre kabinett? trenger ikke skjerm, cd\dvd-stasjon, diskettstasjon, tastatur og mus. helst så lav pris som mulig. noen som har noe å si på dette oppsettet? Endret 15. mai 2008 av kennteh Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Oppsettet ser greit ut, man trenger ikke store ytelsen for å spille musikk. Hva slags forsterker og høyttalere har du? hvis de ikke er spesielt bra trenger du ikke lydkort, det som er i hovedkortet holder lenge. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 hm.. har ikke overikt over hva slags høyalere\forsterker jeg har, men det er nok langt ifra spessielt bra. kunne ikke se om det var tilkobling for usb på hovedkortet, noen som vet det? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Alle hovedkort har USB nå til dags Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) herlig hva med kabinettet? går det ann å få mindre? aldri vært borti noe særlig pcbygging bortsett fra å bytte ram\harddisk.. Endret 15. mai 2008 av kennteh Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke behov for ekstra lydkort. Men ellers grei den. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke se noen cd/dvd-brenner/leser, jeg anbefaler denne https://prisguiden.no/product.php?productId=92919 Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke se noen cd/dvd-brenner/leser, jeg anbefaler dennehttps://prisguiden.no/product.php?productId=92919 sorry.. glemte å nevne at det har jeg:) Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 bumper denne her jeg. vil det være nødvendig å styre med kjølepasta til cpuen, siden den bare skal stå å spille musikk ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 nei. Spesielt ikke om den skal være ute, blir naturlig kjøling da. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 skal nok ikke stå ute.. inne i et skap Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Du burde gå for en liten klatt kjølepasta uansett, det hjelper utrolig på kjølinga Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 jeg ser nå at det er tomt for prossesoren hos amentio, hvor jeg har tenkt å bestille. noen som har en annen de har der å foreslå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå