citronen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kjøpte en bil for ei tid tilbake, som jeg solgte ganske raskt igjen. Sitter nå med disse felgene i garasjen, som jeg skal prøve å få solgt på finn.no. Dim: 17x7 med 38 innpress. Virker ganske så intakte, og jeg er temmelig sikker på at de er originale audi-felger. Bilde 1 Bilde 2 Hva er noe sånt verdt? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er må jeg kapitulere. Tror ikke det er orginale Audi felger, da skal det iallefall stå et delenr på innsiden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hva slags stand er de i? Riper? Kantkjørt? Er de rette? Ser du har stablet de oppå hverandre. Ikke nødvendigvis særlig heldig, uten noe mellom. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Ripefrie, ikke kantkjørt - om de er rette kan jeg ikke si noe om. Fant forresten delenummeret som rs125 beskrev. Lenke til kommentar
illest Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kan aldri tenke meg at det de er originale audi felger. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Felgene er ikke verdt mer enn noen er villige til å betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå