Sargent Fire Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg lastet ned Dx9 og la det inn for et par min siden, etter innstallasjonen følte jeg en dårligere ytelse i diverse ting. Bla. Testet jeg Cs og merket at det hakket betydelig mer enn det noen gang har gjort, så jeg er bare ute etter hvordan jeg avinnstallerer Dx9. Oppsett: -Epox 8RDA+ -Amd Xp2400+ -Sapphire Radeon 9500 128mb Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Hvis dere ikke visste det så står Dx9 for DirectX9. :wink: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det skal være mulig å rulle tilbake drivere. Gå på egenskaper for drivere, og finn dx9. Trykk rull tilbake, og jeg mener du skal komme tilbake til 8.1, hvis det var det du hadde før da. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Trodde egentlig at kortet mitt hadde det fra før(Dx9), men 3dMark03 ville ikke virke da trodde jeg dette kunne være grunnen. Lenke til kommentar
janeidejan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...rectx+uninstall Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Etter hva jeg har hørt så går det faktisk ikke an å gå tilbake til den forrige DX versjonen. Dette kan være feil, men har du System Restore aktivert? Er ikke umulig at det ble laget et automatisk restore point før du installerte dx9-versjonen, og at du kan laste opp det restore pointet igjen. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Søk etter dx9 uninstaller zip. Den gjør susen. Men forstår ikke hvorfor du får dårligere ytelse...jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå