thoering Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi har klikket oss gjennom landets nettbutikker og funnet ut hvor man får gjort den rimeligste datahandelen. Les mer Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det overrasket meg at komplett havnet så langt ned på listen, men at amentio vant kom ikke som et sjokk. Har bare hørt positive erfaringer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Komplett sin plassering overrasket meg ikke det spor. Får forrsten ikke lasta ned PDF'en Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Overrasket meg litt at Datakjeden klarte å plassere seg over Komplett på den listen, da Datakjeden har fysiske utsalgssteder og i all hovedsak bruker Norek som leverandør. I praksis har jeg alltid regnet med at Datakjeden vil ha Kompletts priser med noen få prosent påslag, men her viser Datakjeden seg som billigere... Får heller ikke hentet ned PDF her. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Syns at Netshop har bra kundeservice! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Så der, PDF-fil på plass... Fortsatt 404 her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Så der, PDF-fil på plass... Fortsatt 404 her. Følg linken på første side i stedet for andre side så finner du den. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har personlig gode erfaringer med Amentio. Komplett er som regel alltid blant de dyrest her til lands ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Komplett er som regel alltid blant de dyrest her til lands ja.Det der stemmer jo rett og slett ikke. Langt i fra de billigste som regel, men også mye bedre enn "verstingene". Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Syns at Netshop har bra kundeservice! Kan ikke skjønne a de kom på 2. plass. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Syns at Netshop har bra kundeservice! Kan ikke skjønne a de kom på 2. plass. gjennom matematikk. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hehe ... Tror nok svaret er riktig, må kanskje se nærmere på spørsmålet/oppgaven (metodikken). Noen som gidder å legge produktene i en handlevogn? Eller har HW gjort dette? (Det burde de) Endret 15. mai 2008 av Spragleknas Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 litt morro å se netshop.no faktisk har tilbud på Intel Core 2 Duo E8400 boxed og den er dyrere enn de biligste butikkene som ikke har den på tilbud. Det er vell også en grunn til at netshop har kommet seg opp. Uansett skal netshop ha at de kanskje er bilige på en del. Men siden har en tendens til å være særdeles treg, samt at den bryter sammen i tide og utide :/ når man leter etter produkter og når man skal til å betale.... Uansett har jeg handlet mest hos amentio, gode priser også har jeg aldri hatt problemer med servicen. Litt svartid på kundeservicen men i forhold til tregt å få svar med veldig rask oppklaring i saken er dette ett stort pluss framfor rask svar men rotete og treg saksbehandling, der du som regel må ringe verden rundt for at det skal skje no... Komplett er en av europas største netthandeler, Men likevell så dårligst på pris! O.o Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Amentio skyr jeg som pesten pga mangelfull (av god) kunderservice. Netshop har jeg bare positive erfaringer med, og som forventet at de tar 2. plass. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Får håpe flere vil bruke Tollpost. Litt sunn konkuranse og 10 kroner billigere er bare bra. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir jo alltid litt tilfeldigheter hvem som vinner en slik kåring. Noen har tilbud på gitte varer, mens andre har ikke. Amentio kommer som regel øverst på listen i prisguiden også, så at de kom billigst ut totalt er ingen bombe. Ellers er det vel vanskelig å finne produkter alle leverandører har inne skulle en tro? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette er god reklame for topp 3. . jeg (som aldri har hørt om amentio) begynner nå og se på dems sider etter tilbud Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 All honør til Amentio. Veldig bra butikk som leverer varer utrolig raskt når de har dem tilgjengelig. De svarer med en gang på mail og telefon også. Og i tillegg er de billige! kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan vel strengt talt ikke kalle dem billigste nettbutikk ved mindre de er billigst på absolutt alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå