Gå til innhold

Filme skjermen program!

Gjest Slettet-whwZcV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen!

Brukte fem min på å finne ett gratis filme program, HER er det en link til guide på youtube ;)

Du sier du har sjekket forum og lignende, men ikke youtube, unnskyld meg men hva pokker er youtube til for!?

Kan si meg enig med Rexinor.

Natrich

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Windows Media encoder, veldig bra, synes jeg. Og foresten, det er vel en sticky med så og si alt av screen capture-programmer her på forumet og om du ikke finner noe du liker der så har du et problem ;)
Trådstartar skal ha eit program for Mac ...

Jeg finner ingenting... Jeg er villig til og kjøpe sånn at det ikke er text, men screen flow koster 1000kr. Det blir alt for mye. [...]Noen svar please ?
Du har fått fleire svar, og eitt av programma er gratis. Les ein gong til er du snill. (Hint: Jing.) SceenFlow koster forresten $99 frå heimesida til programmet, og det tilsvarer vel ikkje meir enn omlag 500kr.

Vet om et gratis filme program; CamStudio er ikke helt sikker på om det funker på Mac, men det kommer ikke noe tekst midt på skjermen eller noe på PC ;)
CamStudio er eit flott program, men er ikkje porta til OS X. Kun Windows, med andre ord.

Brukte fem min på å finne ett gratis filme program, HER er det en link til guide på youtube ;)
iShowU er ikkje gratis, men det er billegare enn ScreenFlow. Koster $20, altso berre drøye 100kr. Det kan ein koste på seg, i staden for å piratkopiere.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
Vi har gitt masse alternativer vi, men du virker å enten ikke å lese postene eller lenkene.

Jeg har faktisk prøvd alle.. ALLE!

Du gir hint til Jing, for det første jing er det en stor text på skjermen når du LAGRER! OG JING LAGGER når du filmer wow.

IshowU koster litt ja, men jeg har spurt pappa og mamma og de vil ikke paye noe sånt, så her sitter jeg.

Du kan jo bare være litt mere konkret og foreksempel si:

Screenrecroding - Gratis uten text

www.Screenrecroding.com

Jeg er bare 14, og jeg er ikke lagd av penger.

bare si en link og hva som funker.

Lenke til kommentar
Du gir hint til Jing, for det første jing er det en stor text på skjermen når du LAGRER! OG JING LAGGER når du filmer wow.

Har ikke WoW egen opptaksfunksjon på Mac? Virker i hvert fall slik.

IshowU koster litt ja, men jeg har spurt pappa og mamma og de vil ikke paye noe sånt, så her sitter jeg.
Kan vel tilby deg å gjøre noe for det om det betyr så mye?
Du kan jo bare være litt mere konkret og foreksempel si:

Screenrecroding - Gratis uten text

www.Screenrecroding.com

Som her?

Jeg er bare 14, og jeg er ikke lagd av penger.

bare si en link og hva som funker.

Det nytter også å informere oss hva du skal bruke det til. Nevnte programmer fungerer bra til opptak av desktoprogrammer, du har for eksempel ikke en gang nevnt spill for oss, ikke alle opptaktsprogram er egnet for det.

Lenke til kommentar
Det er noko Techsmith har lagt til i det siste iallfall, eller so er det forskjell på programmet i Windows og OS X; det vart ikkje noko tekst på videoen når eg testa tidlegare i år, i Vista. Når det gjeld WoW, so er nok ikkje Jing laga for å filme den slags spel, som Rexinor nemner er ikkje alle opptaksprogram eigna for det.
Lenke til kommentar

http://www.google.com/search?hl=en&cli...amp;btnG=Search

Link nr. to der er denne, som gir helt tydelig signal om at det er en innebygd screencapfunksjon i WoW for mac os x.

Når det gjelder penger må du, som alle andre, prioritere. Hvis du virkelig har lyst på et screencapprogram kan du vel droppe cola/snop/sigg/bensin (stryk ut det som ikke passer og evt. sett inn egne alternativer) noen uker, så har du vel råd til et program eller to. Eller finn en avisjobb e.l.

[/pekefinger]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...