Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei jeg trenger et Filme skjermen program(MAC) gratis.. Jeg trenger det virkelig, har prøvd forum og overalt, alle de jeg har prøvd er greie de, men det koster penger. Vis ikke du betaler kommer det opp sånn text på filmen. greit nok om det er bare noe lite text i hjørnet! men ikke sånn at den texten tar hele skjermen Jeg hadde vært veldig takknemelig om noen svar, trenger fort skal lage en video.. Tussen takk på forhånd, trenger fort hjelp! Endret 15. mai 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.google.com/search?q=free+screen...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Screenflow. Ingenting slår det! http://www.varasoftware.com/products/screenflow/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Screenflow. Ingenting slår det! http://www.varasoftware.com/products/screenflow/ når du tar screenflow så blir det text midt på skjermen når du exporterer og opner i et redigerings program. alt koster penger... Men jeg søkte litt på download.com... fant et greit prog, dårlig kvalitet men du kunne filme i max 1min, det funker, der var filmene du har tatt uten text på Endret 16. mai 2008 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jing Project er et fint, gratis alternativ. Men Screenflow er som nevnt veldig fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jing Project er et fint, gratis alternativ. Men Screenflow er som nevnt veldig fint ja men hør etter da. når du lagrer ScreenFlow filmene blir det stor text midt på skjermen der det står : ScreenFlow DEMO... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jing Project er et fint, gratis alternativ. Men Screenflow er som nevnt veldig fint ja men hør etter da. når du lagrer ScreenFlow filmene blir det stor text midt på skjermen der det står : ScreenFlow DEMO... Det har man cash eller warez for å fjerne. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hvordan tar med egentlig vanlig print screen på mac? Har lurt litt på det. Og for å være littegrann off-topic bare, hvordan forandrer man lagrinsted på nedlastede filer? Nå har jeg alle filer går til desktop, og når jeg trykker på den "desktop" på downloads vinduet forandres det likevel ikke om jeg velger en annen lokalisering. er ikke "velg" eller "godta" elns noe sted. Så hvordan forandrer jeg? Endret 18. mai 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvilke program bruker de på KLiKK??? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) KLiKK er et program fra itavisen. http://www.itavisen.no/klikk/ Har funnet ut at de bruker Screen flow. eller er ikke helt sikker, men trur det Endret 14. juni 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 http://chris.pirillo.com/2008/06/14/any-ti...ideo-tutorials/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg finner ingen programmer som er gratis.. det som er gratis kommer det bare en stor text midt på skjermen :S jeg trenger stor hjelp Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jing har vel ingen float over text, har den det? ellers kan du vel prøve CaptureMe som er gratis og open source. Eller finne andre alternativer, ikke alle av dem gratis, på denne siden. Endret 16. juni 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jing har vel ingen float over text, har den det? ellers kan du vel prøve CaptureMe som er gratis og open source. Eller finne andre alternativer, ikke alle av dem gratis, på denne siden. vet du om noen på den siden som er bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jing Project er et fint, gratis alternativ. Men Screenflow er som nevnt veldig fint ja men hør etter da. når du lagrer ScreenFlow filmene blir det stor text midt på skjermen der det står : ScreenFlow DEMO... Det har man cash eller warez for å fjerne. hvor fjerner man dette og betaler? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Windows Media encoder, veldig bra, synes jeg. Og foresten, det er vel en sticky med så og si alt av screen capture-programmer her på forumet og om du ikke finner noe du liker der så har du et problem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg finner ingenting... Jeg er villig til og kjøpe sånn at det ikke er text, men screen flow koster 1000kr. Det blir alt for mye. Vil ha noe HELST gratis men jeg betaler noen lapper om jeg må. Noen svar please ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei! Vet om et gratis filme program; CamStudio er ikke helt sikker på om det funker på Mac, men det kommer ikke noe tekst midt på skjermen eller noe på PC Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå