bjaa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg ville blirr glad viss dere kunne lagt ut noen flere skins, spesielt om dere kunne mkke en "old" forumet skins, det ville vært konge! Har sett mange andre forum som har mange rå skins Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 blir nok fokusert på mer "viktigere" ting først, ang skins så har vi jo ikke fått på plass alle skinnene til alle sidene i nettverket 100% heller enda. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er egentlig vitsen med flere skins da? Vi har jo mer enn nok å velge mellom, personlig foretrekker jeg sourcecode.no sin "drakt". Lenke til kommentar
gixer Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvordan er det man egentlig endrer på skinsene? Kan sikkert finne det ut selv ved å lete, men jeg er litt slapp idag. :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Uploader nytt til FTPen på rette mappa Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvordan er det man egentlig endrer på skinsene? Kan sikkert finne det ut selv ved å lete, men jeg er litt slapp idag. :wink: profil :wink: Lenke til kommentar
gixer Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvordan er det man egentlig endrer på skinsene? Kan sikkert finne det ut selv ved å lete, men jeg er litt slapp idag. :wink: profil :wink: Ahhh... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå