clayman_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kjøpte meg nye høyttalere igår, men har hatt problemer med å få koblet dem til Guitarport. For de som ikke vet hva Guitarport er burde styre unna svaring på tråden, men det kan hjelpe om du kan mye om høyttaler montering. Problemer er at guitarporten har 2 ledninger (en som går til lydkortet og en som går til høyttalersystemet), og den ledningen som går til høyttaler systemet er en 2 spleiset ledning (Right og Left - Rød og Hvit) som går til en svart kombinert en. For de som har Logitech X530 vet de at alle satelittene kobles til bak suben, men hvor skal jeg da koble til denne høyttaler ledningen? Ettersom det er 4 høyttalere med hver sin plass i suben? Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Legger ut to bilder, som viser koblingen til de to produktene. Vil det gå om jeg får en ny spleiset kabel som går gjennom krysseren som fulgte med X530 og krysse dem til "IN" inngangen? Endret 15. mai 2008 av clayman_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå