RogueAlien Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg søkte men fant ikke en slik tråd så jeg tenkte det var en god ide å lage en. Så jeg poster noen av de bedre videoene jeg mener er bra og så kan du/dere poste deres! Jeg synes denne Megadeth låta er utrolig bra. Den må ha det beste riffet som er oppfunnet. Min første video er Megadeth - Holy Wars Megadeth - Holy Wars (Youtube) Tanken bak videoen er også fremdeles gjeldende i dag. Endret 15. mai 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Min favorittmusikkvideo, metal eller ikke, må være In Flames - Cloud Connected. Har studert og lest om den lenge for å finne ut hvordan de har lagd den. In Flames - Cloud Connected Se filmen hos Youtube Endret 16. mai 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Se filmen hos Youtube Meshuggah - Bleed Elsker rett og slett bare denne musikkvideoen, den er bare utrolig stilig Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg synes også denne videoen er veldig bra. Det er lenge siden jeg så den da men jeg husker den gikk en del på Metal Svisj på NRK2. Hypocricy - Eraser Youtube Nimrad: Jeg må være ærlig og si jeg synes ikke den videoen var så bra. Verken sangen eller videoen ga meg noe. EDIT: Foressten, hvordan legger man inn videoen i posten slik du har gjort The_Droide? Endret 15. mai 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jøss. Er stor fan av Meshuggah og jeg fant bare ut om Bleed videoen nå Den er dritrå da! Eneste haka er at det går ikke lenger enn til slutten av den rolige delen, altså kutta vekk soloen Her er favorittvideoen min, også av Meshuggah. Utrolig lættis! ;D New Millenium Cyanide Christ: Se filmen hos Youtube Endret 15. mai 2008 av Steinvakt Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kommer ikke på noen kjempebra metal-videoer, men "Left Behind" av Slipknot er jo ganske bra, da. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jøss. Er stor fan av Meshuggah og jeg fant bare ut om Bleed videoen nå Den er dritrå da! Eneste haka er at det går ikke lenger enn til slutten av den rolige delen, altså kutta vekk soloen Ikke så rart da, siden den ble sluppet i går. Selv elsker jeg Gojira - To Sirius. Endret 15. mai 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=hKZvmXU7OTM Octavarium Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Disturbed - Inside the fire. . VIKTIG: Denne vdeoen er relativt sterk så ikke se den om du er under 16 eller misliker litt guffene bilder. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Er ikke spesielt glad i musikkvideoer. Føler at de ikke klarer å vise samme dybde som god musikk gjør. Legger med en av de bedre jeg har sett. Nå kan selvsagt noen finne på å si at Porcupine Tree ikke er metal, så sier på forhånd at jo, på FOABP er de blant annet det. http://www.youtube.com/watch?v=sUnAxegUJu0 Endret 16. mai 2008 av qweac Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Synes ikke Porcupine Tree er noe mye metal jeg. Litt tyngre riff her og der, men eller er de vel progressive rock. Into Eternity - Severe Emotional Distress Endret 16. mai 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Jeg glemte å nevne Tool videoene! :O Det er bare å sjekke hvilken som helst. Alle slår jævlig godt an. Parabola: Se filmen hos Youtube Schism: Se filmen hos Youtube Stinkfist: Se filmen hos Youtube Endret 17. mai 2008 av Steinvakt Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Einherjer - Iron Bound, sjølvsagt! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå