Naits Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Dette går bare ikke... Jeg har prøvd å åpne ledetekst og skrive format c: men det går ikke.... Hva gjør jeg feil, og hvordan i huleste kan jeg formatere den maskina og legge inn winxp på nytt? Den trenger sårt ei formatering... Hjelp? :smile: Vennlig Hilsen, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
be321 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 hahahahaha du kan ikke formatere den stasjonen du står på :razz: du trenger en oppstartsdiskett få noen til og lage en som har winme,win98 eller du kan bruke winxp/2000 cden og gå in i mappa bootdisk eller noe Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Du kan jo bare boote fra XP-Cden. Under installasjonen kan du formatere og partisjonere så mye du vil. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Takk :smile: Ble ganske frustrert når det ikke gikk hehe... Er vant med Win98SE og der kan jeg formatere fra C :smile: Takk for hjelpen. Vennlig hilsen, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 17:19, be321 skrev:du trenger en oppstartsdiskettfå noen til og lage en som har winme,win98 eller du kan bruke winxp/2000 cden og gå in i mappa bootdisk eller noe Eller bruke http://www.bootdisk.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå