audunbra Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Tar sjansen på å legge ut mitt første bilde her på bildekritikken! Bildet er tatt 1.mai i år fra Korsvika i Trondheim utover Trondheimsfjorden av den fabelaktige solnedgangen. Bildet er tatt på 25 mm brennvidde (40 ift 35mm...), blender 7.1 og ISO 250 i Av-modus. Synspunkter? Edit: leif Endret 15. mai 2008 av audunbra Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nydelig bilde. Har egentlig ikke mer å si. Skulle til å si at horisonten er skjev, men fant ut at det var fjellene som var høyere på høyre side av bildet. Fant ingenting å utsette på dette bildet. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det redigert eller rett fra kamera? Lenke til kommentar
audunbra Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takker for tilbakemelding! Er veldig fornøyd selv, men irriterer meg over at jeg ikke har et stativ slik at jeg kunne brukt lavere ISO og kanskje fått et enda bedre bilde. Er det redigert eller rett fra kamera? Med mine meget begrensede bilderedigeringsskils har jeg fjernet en stokk som stakk opp litt til venstre for treet. Bortsett fra det er det helt ubehandlet. Brukte spotlysmåling og fokus på det lyseste partiet litt til venstre for treet. Orginal: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Velkommen til bildekritikken, det er alltid hyggelig med nye som bidrar. Jeg syns det var en flott solnedgang med fine farger. Stativ er jeg enig i at er lurt å bruke på sånne bilder- Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Liker bilde veldig godt, selvom det er litt klisje. Mye bedre en de solnedgang bildene jeg har tatt. Synes treet passer godt inn Og velkommen til bildekritikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå