Gå til innhold

Ville en muslim brent dette flagget?


Anbefalte innlegg

Vi husker vel alle tidene med karikaturer og norsk flaggbrenning.

 

Så cirka sånn her ut

0,,1876886_1,00.jpeg

 

I utgangspunktet ikke så trist siden det ikke er et ekte flagg, men likevel litt creepy

 

Men ja, nok om det. Jeg leste litt i dem mange flaggtrådene her idag og kom til å tenke på en strategisk måte vi kan hindre muslimer i å brenne flagget vårt. Om vi hadde byttet flagg til dette, tror dere det ville funket? Eller ville muslimene gitt faen og satt fyr på sin egen profet? Det hadde isåfall vært epic vinn fra dems side men, hva tror du?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interresant problemstilling mtp. flaggdiskusjonen som går i en annen del av forumet. Tror en del muslimer ville følt seg støtt av å ha sin profet på et flagg med et kristent motiv. Og ellers så er det vel ikke lov for muslimer å avbildet profeten i det hele tatt. Men det ville vært en større synd å brenne han kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
HAHA.

Norge hadde kanksje blitt et ettertraktet terrormål på 17. mai, hvis alle går rundt og vifter med norsk flagg og mohammed karikatur :p

Sier du at muslimer er terrorister?

Det var ikke det han sa. Men det er mange muslimske terrorister ja. Og jødiske terrorister. Og kristne terrorister.

Lenke til kommentar

Haha :tease:

 

Måtte bare le litt...litt corny tråd - det er jo enkelt og se at du ikke er noe serlig seriøs...

Men samtidig begynt jeg å lure selv... :ermm:

 

Anntar at hvis norge hadde endret flagget hadde halve norge ligget i ruiner, vår gode venn Bin Lada hadde pisset i buksene og glemt hva USA var...

 

 

Hvis du tror jeg er rasist eller mobber andres religion kan du kaste deg foran et tog (no offence).

 

Det er jeg slettes ikke...:)

 

Endret av Ban-One
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...