Hestvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Som det står i emnefeltet, er jeg ute etter ett lite kabinett med ATX formfaktor som er stillegående. Kriterier: - Må være stille (PC-en står på soverommet, og dama sier at jeg ikke får ha den påslått på natten pga lyd. Derfor er dette en viktig faktor) - Må ikke koste for mye - Må se bra ut. Mitt nåværende kabinett er ett Chieftec Full Tower fra det herrens år 2000, så er på tide med noe nytt. Har dere noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe? Alt er bedre enn det jeg har nå, så bare å sleng på med forslag Endret 15. mai 2008 av canavasman Lenke til kommentar
kvase Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44201 Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Som det står i emnefeltet, er jeg ute etter ett lite kabinett med ATX formfaktor som er stillegående. Kriterier: - Må være stille - Må ikke koste for mye - Må se bra ut. Mitt nåværende kabinett er ett Chieftec Full Tower fra det herrens år 2000, så er på tide med noe nytt. Har dere noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe? Alt er bedre enn det jeg har nå, så bare å sleng på med forslag Jeg har et kabinett som er 100% stille! De fleste er vel det i utgangspunktet? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) hear hear! Kabinettet mitt er fra herrens år 2000 det også, men er like stille som logic^sdz sitt, kanskje vi har et custom made kabinett? Derimot de 120mm viftene på 80db inne i kabinettet skaper endel støy.. Endret 15. mai 2008 av serrghi Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Som det står i emnefeltet, er jeg ute etter ett lite kabinett med ATX formfaktor som er stillegående. Kriterier: - Må være stille - Må ikke koste for mye - Må se bra ut. Mitt nåværende kabinett er ett Chieftec Full Tower fra det herrens år 2000, så er på tide med noe nytt. Har dere noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe? Alt er bedre enn det jeg har nå, så bare å sleng på med forslag Jeg har et kabinett som er 100% stille! De fleste er vel det i utgangspunktet? Moromannen? Jeg får omformulere å si at det skal være holde støyen fra komponentene inni kabinettet. Mens maskinen er påslått selvfølgelig Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kunne dessverre ikke dy meg Men kan godt hive meg på anbefalingen til "Kvase". Lian Li skal være kvalitet fra ende til annen, og med en stillegående PSU har du et godt utgangspunkt for en "stille" maskin. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og om du da i tillegg topper det hele med et billig og enkelt vannkjølings kit, så er det ikke mye lyd ute og går. Anbefaler vannkjøling til PC-er som skal stå helt iro, altså ikke drasses med på LAN og denslags. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Det får bli neste lønning! Men da gikk jeg for kabinettet dere anbefalte! Enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå