1915 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 har en sony ericsson w850i akkurat nå men den er mongo. man hører ikke lyden på den når man prater i tlf. og jeg gidder ikke reklamere på den, tar så lang tid å få ny. så jeg har bestemt meg for å kjøpe ny. IDAG. skal ha en enkel og greit tlf jeg kan sende sms, mms, og ringe med. kansje noen få sanger på men ikke noe avansert. bor i bodø. hvor og hvilken tlf i bodø kan jeg få kjøpt ny tlf til 700-800 kr som er til mitt bruk ? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eg har nokia 3110 og den er perfekt for meg ivertfall.... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Eg har nokia 3110 og den er perfekt for meg ivertfall.... jaa, den så jo grei ut. fortell litt om brukervenligheten da ? du som har erfaring med den... Endret 16. mai 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
thamule Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 beklager seint svar, men mobilen er toppers den. Ingen proff sak, men helt genial til enkel bruk. Det einaste eg har å utsette på den er dårlig kamera og at ordboka ikkje lagrar alle orda eg legg til. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 jeg bruker ikke ordbok. og kamera driter jeg i så da er den perfekt til meg ; D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå