Colaflasken Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei Når jeg skall prøve og legge inn sp3 på en Xp pro så kom dette opp: Og: Hva kan dette være ?? Edit: Har prøvd og skru av datamaskinen og å installere på nytt bare så det er sakt Endret 15. mai 2008 av Colaflasken Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 sp3 er til vista og ikke xp, sp2 er det beste får xp.. Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 sp3 er til vista og ikke xp, sp2 er det beste får xp.. Hørt det å Sp1 er den som kommer/har kommet til vista og Sp3 er den som har kommet til Xp Så det beste jeg får i Xp er da altså ikke Sp2 Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 sp3 er til vista og ikke xp, sp2 er det beste får xp.. Hørt det å Sp1 er den som kommer/har kommet til vista og Sp3 er den som har kommet til Xp Så det beste jeg får i Xp er da altså ikke Sp2 Aight! prøv å installere det i sikkerhetsmodus. Hvis ikke det fungerer kan du prøve å slette sp1 og sp2 slik at de ikke roter med filer når sp installeres. Jeg fikk ett problem en gang som gjorde at datan ikke kom i gang fordi installasjonen suret med de gamle windows programmene når den slettet filer etter installasjonen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg har windows xp pro. det var sp2. så tok jeg windows update. og der innstallerte den sp3 så det er mulig å ha sp3 i windows xp ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå