Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har leitet litt rundt på nettet men finner ikke noen skikkelige tester som har testet nortons virusfjerningsegenskaper.

Synes derfor det kunne vert inntresangt og høre om noen har har noen positiv erfaring med norton.

 

Mitt inntrykk er at:

De som er grønne på pc bruk har norton. Den fjerner aldri virus og brukeren er dermed strålende fornøyd med at vedkommende ikke har virus.

 

Er det noen her som har vert borte i at Norton fjerner virus? Eneste jeg har opplevd er at HVIS den finner viruset klarer den ikke og slette det:S

 

 

Fortell..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukt norton lenge og har god erfaring med det, sett opp at den scanner pc kvar natt. Klare fint og fjerne virus.

Du burde ha ein pc som har litt krafftig når du kjøyre det ikkje sanne pc'ar som so vidt klare og kjøre xp og vista.

Er ein godt erfaren pc bruker og har ikkje noke negativt og seie om det, kjøyre norton på den stasjonære maskina mi og avg på laptopen min. Har prøvd ut mange forskjellig antivirus program (som forekempel: F-Secure, NOD 32, AVG, avast, trend osv) men likar norton best, kan godt anbefale desse 2 og AVG og NOD 32.

 

Her er ein test på 2008 versjonen: Test NIS2008

Lenke til kommentar

Stort sett den samme erfaringen som Neddo over her, men kanskje litt mer negativt angående ressursbruk. ENdte med at jeg skiftet til AVG og synes den er langt lettere (rent bortsett fra at den skal restarte maskinen i hytt og tyttevær grunnet oppdateringer!).

 

NOD32 er den beste jeg har vært borti. Kommer nok til å kjøpe meg en lisens der tenker jeg og bytte ut AVG.

Lenke til kommentar
Brukt norton lenge og har god erfaring med det, sett opp at den scanner pc kvar natt. Klare fint og fjerne virus.

Du burde ha ein pc som har litt krafftig når du kjøyre det ikkje sanne pc'ar som so vidt klare og kjøre xp og vista.

Er ein godt erfaren pc bruker og har ikkje noke negativt og seie om det, kjøyre norton på den stasjonære maskina mi og avg på laptopen min. Har prøvd ut mange forskjellig antivirus program (som forekempel: F-Secure, NOD 32, AVG, avast, trend osv) men likar norton best, kan godt anbefale desse 2 og AVG og NOD 32.

 

Her er ein test på 2008 versjonen: Test NIS2008

 

Du er den første jeg har vert borti som er positiv til dette:) Godt og høre at det faktisk funker og at det er noen med positiv erfaring.

Har lest testen men den tar ikke for seg virusbeskyttelsen da..

 

Kjører selv AVG men har etterhvert nå begynnt og tvile på vitsen med og ha viruskontroll i det hele tatt:P

 

edit: MrVilla, hvilken versjon har du? Trenger aldri og restarte jeg..

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar

De fleste 'tester' man leser om, er egentlig 'omtaler' der man forteller hvordan programmet oppleves med tanke på brukervennlighet etc. og ikke i særlig grad om hvor bra programmet er til å detektere skadelige filer. Til dette finnes det noen få nettsteder som tester ulike av-prog, bla AV-Comparatives. Velg Comparatives i menyen og klikk deg inn på f.eks. Februartesten.

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...