Leakim Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hvilke spill liker DU best til PSP? Personlig synes jeg Burnout Legends og Dark Mirror er ganske bra. Endret 15. mai 2008 av Leakim1991 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Daxter og God of War CoO er klart mine favorittspill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg spiller mest GTA: Liberty City Stories og Everybody`s golf. Spilte mye Burnout før, men jeg har klart å ødelegge glasset utenpå. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg spiller mest GTA: Liberty City Stories og Everybody`s golf. Spilte mye Burnout før, men jeg har klart å ødelegge glasset utenpå. http://search.ebay.co.uk/search/search.dll...ase+replacement Man får kjøpt nye "glass" God of War Patapon Wipeout Pulse Emulatorer som ScummVM/Snes9xTYL Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg spiller helt klart mest Daxter, men også Lumines og Ridge Racer får sine spilltimer. Bra spill alle tre. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det må vel være Fifa Street 2 og Daxter. Spilte en del GTA: Liberty City stories før men gikk lei Lenke til kommentar
Closed Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Min liste: 1.Burnout Legends 2.Lumines 3.Loco Roco Kjøpte meg nylig God of War Chains of olympus her om dagen. Skal snart begynne på det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gta Liberty og Vice city stories, daxter og Burnout(det første til Pspen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå