Depressure Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei. Håper dette er rette plassen og mase om dette. Jeg har en SE K810i som jeg av og til ser film på når jeg venter på ferger (sykt mange av de her på vestlandet). Har tidligere brukt Magic Video Converter , men .3gp filmene der ser ikke ut til og oppnå høyeste kvalitet som mobilen klarer. noen som har erfaring med programvare som fungerer? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Litt gammel post, så mulig du allerede har funnet ut noe, men prøver meg på et svar likevel. Jeg reencoder endel video til min k810i, for bruk på fly/ferger osv, med et program som heter Super. Last det ned her: http://www.erightsoft.com/SUPER.html. Har eksperimentert litt fram og tilbake med innstillinger, hovedsakelig for prøve å finne den høyeste videobitraten mobilen takler uten hakking i bildet. Her er et screenshot av hvordan det ser ut hos meg, med disse instillingene får jeg pene små videofiler, med grei lyd og bilde, som spiller perfekt på telefonen min. Du kan prøve å gå et hakk eller to høyere på video-bitrate hvis du har lyst på litt bedre bildekvalitet, men det kan forårsake hakkete avspilling i på steder med mye som skjeri bildet. Håper dette hjalp litt. Endret 18. juni 2008 av Wazu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå