mcgroven Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Den neste tilleggspakken til World of Warcraft kommer garantert i år. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Usj, hadde håp om å få være 70 en god stund før jeg måtte begynne å levle igjen Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Forbanna skammye penger de jævlene tjener! OMG 500 mill i måneden... det er pokker meg 6 milliarder kroner i året det. Rettere sagt, de har 3 milliarder kroner i overskudd i året...' Gleder meg til dette her. The Burning Crusade var meget bra, håper denne holder samme nivå. Du er på bærtur... Burning Crusade har ødelagt wow, og jeg håper at de klarer å komme seg tilbake etter det sparket i ballene... Endret 15. mai 2008 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Parson Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gleder meg til dette her. The Burning Crusade var meget bra, håper denne holder samme nivå. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sjukt til overskot då. =o joda, men 250 mill i mnd i utgifter er jo ganske sykt også da, på et spill Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 For meg ødela Burning Crusade hele spillet Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mon tro om de slipper det tidligere enn planlagt pga AoC. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tipper de vil taime spillet samtidig med releasen av Warhammer Online for å ta bort oppmerksomheten fra det. Men betyr dette at Starcraft 2 ikke kommer før neste år?... Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 For meg ødela Burning Crusade hele spillet Hvorfor det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Han taklet ikke all moroa Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mon tro om de slipper det tidligere enn planlagt pga AoC. Blizzard slipper vel ikke ting før de er ferdige gjør de det da? Men skulle ikke forundre meg om de har timet denne nyheten opp mot AoC, og det er jo bra da det er ett tegn på at de faktisk er litt redd for hva FC har å by på. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Gleder meg til dette her. The Burning Crusade var meget bra, håper denne holder samme nivå. Du er på bærtur... Burning Crusade har ødelagt wow. Deg om det. Jeg synes også at TBC var en ganske bra tilleggspakke, og håper denne er like bra, om ikke bedre. Blir spennende å se hvordan Death Knight passer inn med de klassene vi allerede har, og jeg gleder meg til å utforske en ny og ukjent plass. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 At de får inn så mye penger at de klarer og gå i pluss med 250Mill hver mnd er jo utrolig bra gjort. Mon tro om de slipper det tidligere enn planlagt pga AoC. Nei det tror jeg ikke. Blizz slipper aldri ut ting før de er ferdige. Men at kan ha bestemt seg for og konsentrere seg mer om WOTLK er vell ikke umulig. Warhammer og AoC er jo store konkurrenter til WoW og selvsagt deres nye utvidelsespakke. Så for demns egen del kan det nok være en smart ting og få det ut fortest mulig. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Warhammer og AoC er jo store konkurrenter til WoW og selvsagt deres nye utvidelsespakke. Så for demns egen del kan det nok være en smart ting og få det ut fortest mulig. Det blir litt som å si at Dr. Pepper og RC Cola er store konkurrenter til Coca Cola Company. Visse steder er de nok like populære, men på verdensbasis er det ikke tvil hvem som er størst Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har gidd meg med wow nå frem til expansion. Blir sikkert kult med deathknight etter en lang pause Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) elf_man: Det er litt vanskelig for Warhammer og AoC å være konkurrenter siden de ikke har kommet ut enda. Endret 15. mai 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 elf_man: Det er litt vanskelig for Warhammer og AoC å være konkurrenter siden de ikke har kommet ut enda. Legg merke til at jeg bare svarte på posten over meg Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ler litt hver gang jeg ser folk som klager på ekspansjonspakker, de har tydeligvis ikke skjønt hvordan mmo's fungerer. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, MMO's overlever på to ting: Det sosiale og nytt, spennende innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg