danieltv Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Klarer ikke å bestemme meg for hvilken mobiltelefon jeg skal kjøpe :x Jeg står fast mellom disse telefonene: -Ericsson T68i,T300 -Nokia 6100,7210 -Siemens S55 -Samsung T100 Jeg ønsker mob med fargeskjerm, polyfoniske toner, ta bilder(eller mulighet for å sende MMS),Batterikapasitet -Alt er ikke like viktig jeg vet at noen av telefonene ikke har alt i kriteriene mine :wink: Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 da må du vel utelukke t68 vel. har 6100 fornøyd jeg :wink: Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan vel anbefale deg en Sony Ericsson T300, den har nettopp blitt best i test i TV2 hjelper deg, og den gir deg MYE for pengene. MMS, mulighet for kamera, poly.ringetoner og mer til rundt 2000 kroner uten abbonoment. Har testet T300 selv, og må si at det er en glimrende telefon! Lenke til kommentar
danieltv Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Går det ann å koble til mp3 spiller(for ericsson seff)til t300? Jeg så på tilbehør til Ericson og da så jeg en mp3 spiller det sto hvilke modeller den virka på, men ikke t300 Fins det noen mp3 for t300? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja, den gamle MP3 spilleren, HPM-10 tror jeg den heter passer på T300, jeg har testet dette. Der kan du bruke MMC kort opp til 128Mb Lenke til kommentar
danieltv Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Nå har jeg bestemt meg det blir SE T300 :smile: Jeg går for den og kjøper Mp3 spiller og kamera 8) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 JEG vil ihvertfall anbefale Siemens S55, har hatt den en stund nå, og har IKKE HATT ETT ENESTE PROBLEM med den ! Sinnsykt digg mobiltlf... btw, noen som vet hvordan det gikk med DEN på TV2 hjelper deg? var den med? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bare mobiler som koster under 2500 var med i den testen.. Altså, var ikke S55 med.. Tipper de valgte 2500 som grense, bare for at SE skulle vinne Dessuten var det en dårlig, latterlig, dritt-test. (ikke pga hvem som vant, men fordi testen generelt var alt for dårlig) Skal man se hvordan telefonene egentlig har gjort det i tester, sjekker man her: http://www.itavisen.no/art/1288569.html Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bare mobiler som koster under 2500 var med i den testen.. Altså, var ikke S55 med.. Tipper de valgte 2500 som grense, bare for at SE skulle vinne Dessuten var det en dårlig, latterlig, dritt-test. (ikke pga hvem som vant, men fordi testen generelt var alt for dårlig) Skal man se hvordan telefonene egentlig har gjort det i tester, sjekker man her:http://www.itavisen.no/art/1288569.html Vel, S55 regnes ikke som en telefon for folk flest, det er en profftelefon. Det var en helt grei test som hadde en litt annen vinkling en det rent tekniske. Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det var en spøk, om du ikke skjønte det.. Dessuten motsa Swang seg selv med å si at man må passe på å velge mobiler som ikke er proppet fulle med funksjoner man ikke trenger. For så å slakte de som har bare det nødvendige... Men testen var dårlig, veldig dårlig! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Molna som er littegrann Pro-Siemens burde vel like den spøken ja! Anyway så var den testen god for folk som ikke ahr peiling på hva SMS eller WAP er for noe. Kan ikke bare si den var dårlig fordi vi her på forumet har endel peiling! Det er jo idiotisk! Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har T300 selv og prøvde med en av de vanlige mp3 spillerne til ericsson. Det funka helt fint... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Anyway så var den testen god for folk som ikke ahr peiling på hva SMS eller WAP er for noe. Kan ikke bare si den var dårlig fordi vi her på forumet har endel peiling! Det er jo idiotisk! Nåja, telefonene fikk jo pluss for java, MMS og sånt tjafs... Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det var en spøk, om du ikke skjønte det.. Dessuten motsa Swang seg selv med å si at man må passe på å velge mobiler som ikke er proppet fulle med funksjoner man ikke trenger. For så å slakte de som har bare det nødvendige... Men testen var dårlig, veldig dårlig! Er ikke enig med deg her. Det er to forskjellig ting han gjorde! * Det først var å anbefale folk å ikke betale i dyre dommer for GPRS, JAVA og blåtann dersom de ikke trenger det eller kommer til å bruke det. * Det andre han gjorde var å finne den beste mobilen til under 2500 kroner. Hvis en mobil til under 2500 kroner har GPRS, java og blåtann, så er den jo bedre en enn som koster like mye men ikke har disse finessene? Det må du jo være enig i?? Nå må du ikke bli grinete fordi mobilen din ikke kom på topp!! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Raptor"]Kan vel anbefale deg en Sony Ericsson T300, den har nettopp blitt best i test i TV2 hjelper deg, og den gir deg MYE for pengene. MMS, mulighet for kamera, poly.ringetoner og mer til rundt 2000 kroner uten abbonoment. Har testet T300 selv, og må si at det er en glimrende telefon! Å få best i test på TV2 hjelper deg er vel alt annet enn en hedersbetegnelse. Når folka bruker samme kriterier på vaffeljern, videobånd og mobiler! hehe Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 den testen var dårlig den, ikke pga vinneren, men pga kriteriene. Når de først sammarbeidet med Itavisen, kunne de gjort en skikkelig test istedet. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Anyway så var den testen god for folk som ikke ahr peiling på hva SMS eller WAP er for noe. Kan ikke bare si den var dårlig fordi vi her på forumet har endel peiling! Det er jo idiotisk! Nåja, telefonene fikk jo pluss for java, MMS og sånt tjafs... Men hvis en jente på 10 skal ha mobiltelefon hvor pappa i huset skal hjelpe, så er det jo greit å få servert en så enkel test som det der. Den sa bare rett ut at den har bra batteritid og mange funksjoner, så den blir du ikke mobbet for å ha! Så enkelt. Hadde man kommet opp med masse teknisk info og vurdert det etter det, så ville ikke folk uten peiling ha noen kjangs til å forstå testen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå