Pysj Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En hel serie nye ladeprodukter skal redde både mobilen og din bærbare PC når du glemmer kablene hjemme. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 fins vell en hel del slike ting fra før av, bare philips som henger etter:P Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) hehe, jah.. Finner jo nøyaktig samme produkter på dealextreme, bortsett fra at de stikkontaktgreiene ikke har like fancy lys. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331845 Philips lanserer bærbar strøm.. Artikkelen virker mer som en reklameartikkel for Philips... Endret 15. mai 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er ikke så ofte jeg ser for meg å ha behov for noe slikt, ar ofte en PC tilgejgenlig man kan lade via, selv på reise. AtW Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Man glemmer ladekablene, men husker å ta med det dyret der? Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Burde ikke disse produktene hete "power-to-go" og "power-to-charge" i samsvar med de nye rettningslinjene for "logofiserte navn" ? Ellers er jeg enig i at dersom man glemer strømkabelen til diverse produkter så glemmer man vel dataoverføringskabelen også, som for iPod er den samme... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg hadde en nødladder for mobilen min med 4xAA batterier når jeg hadde den nokian som jeg hadde da jeg gikk førte året på vgs. Det er vell 4år sia Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Burde ikke disse produktene hete "power-to-go" og "power-to-charge" i samsvar med de nye rettningslinjene for "logofiserte navn" ? Ellers er jeg enig i at dersom man glemer strømkabelen til diverse produkter så glemmer man vel dataoverføringskabelen også, som for iPod er den samme... Nå er det mange tilfeller av at navnene i artikler ikke følger opp den ne navnepolitikken, men såvidt meg bekjent har det aldri vært snakk om å bytte ut tegn i navn, kun å ikke ha store bokstaver midt i navnet. AtW Lenke til kommentar
mennas Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vil batteriladerne funke med ipod touch? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dyrt skal det være.. Det eneste som trengs her er strengt tatt en 230v AC => 5v DC adapter, og et par oppladbare batterier som gir ut 5v strøm. Du kan lage din egen solcellelader for ca 50kr. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dyrt skal det være..Det eneste som trengs her er strengt tatt en 230v AC => 5v DC adapter, og et par oppladbare batterier som gir ut 5v strøm. Du kan lage din egen solcellelader for ca 50kr. Genius. er ikke solcellepaneler dyrt da? Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hm, den laptop laderen SCE7640/12, så maks dårlig ut da. Takler kun en ladestrøm på 2000mA, mens de fleste bærbare i dag faktisk bruker mye mer. (2000mA ved 15-20V seff) Endret 15. mai 2008 av Cookie1 Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dyrt skal det være..Det eneste som trengs her er strengt tatt en 230v AC => 5v DC adapter, og et par oppladbare batterier som gir ut 5v strøm. Du kan lage din egen solcellelader for ca 50kr. Genius. er ikke solcellepaneler dyrt da? Nedda, du kan kjøpe en sånn solcelledrevet hagelampe eller noe i den duren. Fins mye sånt som http://hackedgadgets.com/2007/12/10/portab...led-flashlight/ det der rundtom på nettet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 finnes det noe mindre, som kan plugges rett i mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå