Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, ved manuelt nettsøk kommer nettet deres opp, på strekningen Borgen-Lillestrøm langs Nedre Rælingsvei (RV120). Har de satt i drift sender i Lillestrøm sentrum, eller er det bare senderen på "bananblokka" i Stalsberg Terrasse som er satt i drift? Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, ved manuelt nettsøk kommer nettet deres opp, på strekningen Borgen-Lillestrøm langs Nedre Rælingsvei (RV120). Har de satt i drift sender i Lillestrøm sentrum, eller er det bare senderen på "bananblokka" i Stalsberg Terrasse som er satt i drift? Jeg har ikke fått testet MTU enda, har ikke fått kortet enda selv om det er 2 mnd. siden jeg bestillte... Har dog fått denne mailen for ett par dager siden. " Kjære MTU FRI mobilkunde; Det er tid for din første faktura fra MTU. Det vil være for perioden April 2008. Denne vil komme på mail om noen dager og i forkant av dette vil vi informere deg om en del ting som viktige for deg som kunde." Det dukker vel opp etter hvert satser jeg på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå