AfterGlow Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Den suksessfulle actionfilmen med Keanu Reeves får omsider en oppfølger. Les mer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Dette var egentlig en veldig tøff film! Har sett den noen ganger.. Blir tøft med en eventuell oppfølger.. Kommer Keanu Reeves og Patrick Swayze til å spille i oppfølgeren, mon tro? Endret 15. mai 2008 av Bone Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sjefsfilm. så den på TV i går. Og i dag kommer nyheten om oppfølgeren. Tøft Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det var uventet. Husker jeg digget den filmen da jeg var mindre. Har ikke sett den på mange mange år, så jeg vet ikke hvor bra den har holdt seg. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Spennende at Jan De Bont skal regissere, han har jo imponert med Speed og Twister før, samtidig som han var cinematographer tidligere i karrieren. Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg tror ikke Reeves blir med men Swayze tror jeg kan joine gig'en. Spørs egentlig, han har jo kreft. Men det blir spennende. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett nummer 1, det er mange ganger. Er fan men det kan enten bli bra eller veldig dårlig. Endret 15. mai 2008 av TomJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg