Øsse Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har nettopp formatert og lagt inn Windows 2000 på nytt. Da jeg installerte lydkortdriverne, (drivere, Surround mixer, diagnostics, Speaker Calibrator) får jeg ikke startet PCen skikkelig: Når jeg skriver inn brukernavn og passord kommer den lille screensplashsaken opp, da klikker maskinen og rebooter, jeg skriver inn brukernavn og passord på nytt, denne gangen kommer ikke splashen opp, da funker det fint. Har prøvd å bare installere windowsdrivere, men får samme problemet. Begynner å tro at det er selve splashen som er problemet men skjønner ikke hvorfor. Før jeg formaterte funket alt helt fint. Hva heter det programmet som tilsvarer "msconfig" i Win2k, kanskje det går an å slå av .exe-filen derfra. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 du går inn på Start/blablablacreativeosv./Splash Screen. åpne splash screen. Da får du en ankersak nederst i høyre hjørne. Trykk på den saken diagonalt ned til høyre for play. Resten klarer du selv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 eller start->kjør msconfig og sjekk der om du kan fjerne det du ønsker, taskbaren osv er bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå