ksvens1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvilkene av di mobile bredbånd anbefaler dere? Netcom eller telenor, evnt noe annet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 sjekk opp ice.no også. anbefaler ingen av disse, men må du ha pga jobb el. så er det vel ett fett hvem du velger. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Tenkte noe sånt kanskje var greit i ferien, om jeg skal ut å reise hjemmefra, så fint å kunne komme seg på internett å sjekke epost osv. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis du velger HSDPA (super 3G) hos Telenor tror jeg du blir mest fornøyd. De har god dekning (bedre enn Netcom) og hastighet. HSDPA vil stadig bli utbygd og kan nå over 20Mbit om et par år. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) kan nå over 20Mbit om et par år. eh, nei. det blir lansert nytt utstyr neste år, ja. Men vi vil ikke se slike hastigheter før om kanskje 5 år via mobil.(i Norge) Så er det vel ice som leder fortsatt på hastighet, men har litt dårligere dekning på 3g. hspda er heller ikke fullt utbygget hos telenor, men i løpet av året er vel det meste på plass... Endret 15. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 netcom er jo billige i forhold til di to andre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Såvidt jeg vet så koster Netcom og Telenor omtrent det samme. Endret 15. mai 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 nå anbefaler jeg faktisk telenor hvis du må ha dette, da får du med en pc på kjøpet, dvs sponsing. les mere på dagensit.no Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har hatt ice et års tid og det er mildt sagt bare piss Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 sitter med telenor mobilt bredbånd på pappas bærbare og det detter ut hele tiden. er noe søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå