hitokiri Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En ny SMS-tjeneste svarer på alt medel-svensson måtte lure på. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det virket jo egentlig ufattelig genialt! Ringer ofte til 1881 og spør om vaffeloppskrifter, men tekstmeddelande.. da er det ferdig notert! Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei, husker rundt 2002, så brukte jeg en genial, gratis tjeneste som fungerte på samme måte. Tror det var deichmanske bibliotek i Oslo som stod bak. Fikk riktignok kun svar i åpningstidene, men det var gratis, og jeg fikk ofte svar på ting jeg ikke klarte å finne ut av på nettet selv. Muligens finnes tjenesten enda, men jeg tviler. Men får teste den svenske 10kroners varianten, da jeg holder til i Sverige for tiden. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hvem skal kontrollere at svarene man får er korrekte? Endret 15. mai 2008 av Twinflower Lenke til kommentar
Jome Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hoho, Wikipedia er vel det første de sjekker.. hvis ikke, søker de vel på Google. :!: Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hoho, Wikipedia er vel det første de sjekker.. hvis ikke, søker de vel på Google. :!: 118100 har også en slik tjeneste i sverige. Så det er ikke bare instant answers http://spa.118100.se/ Men slike tjenster kan være kjekke å ha når man er midt i en diskusjon. Og alle rundt det står på sitt Noen av spørsmåla som de får en god del av: * Kommer jag få knulla i natt? * Om du kommer få hem en tjej beror helt på situation och uppförande. Om du tex ska ut på krogen i kväll och bara är ditt vackra jag är vi övertygade om att du kommer få hem en tjej. Lycka till! Endret 16. mai 2008 av NoKeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg