jeckyll Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg tenkte å oppgradere den gamle PC-en min litt snart har 512mb nå. den skal for det meste brukes til musikk, film og surfing. kommer kanskje til å investere i COD4 da det er ett av de beste spillene jeg har prøvd (online), og jeg synest selv at jeg er ganske god i det Lenke til kommentar
P3tri Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 2048 mb RAM burde holde fint, hvis du vil spille med bra grafikk Har ingen særlige erfaringer med CoD 4 på data, i og med at min såvidt kjører det på Medium/low.. (Mine specs: 1024mb ram, geoforce 6600 - 128 mb. 2ghz prosessor) Har du et ålreit grafikk-kort så tror jeg 2gb ram burde gå fint. Legger ved en link til en side du kan se requirements på spill: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Minne er utrolig billig (spesiellt DDR2 minne, som er det mest brukt opp til nå). 2gig minne holder mer en nok for det aller meste, inkludert de aller fleste spill utenom de aller mest krevende (og for selv de mest krevende vil det fungere brukbart). 4 gig er dog ikke spesiellt dyrt å investere i pg.a prisene som sagt er historisk lave for DDR2, men det trengs egentlig ikke ved midnre du er en ultra-hardcore gamer eller bruker mye tunge programmer for produksjon som Photoshop, andre adobe programmer eller lignende for video/audio/bilde manipulasjon eller encoding/decoding. CoD er relativt "lett" og vil ikke være noe problem på 2gig minne. Det som er skrevet over er mest myntet på om du bruker windows XP. OM du bruekr Vista, så bruker det systemet noe mer RAM, og det kan da kanskje være en idè å gå opp til 4, men hovedsakelig bare fordi det er så billig uansett. Det ser ofte ut som Vista bruker myemer RAM, men det er er egentlig bare pga. fastcache (eller hva det nå heter), og minnefootprintet til Vita er ikke så voldsomt mye mer enn XP når du faktisk spiller et spill eller bruker et minnetungt program. -Stigma Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 jeg bruker XP testet vista en stund, men det var ikke noe for meg jeg vil se på meg selv som en hardcore-spiller når det gjelder CoD4. ligger som regel øverst på listene f.eks. og så spiller jeg runder som varer 1 time sitter oppe hele natten for å spille så det er viktig for meg at jeg kan spille problem-fritt. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) men hvordan vet jeg hvilke minnebrikker jeg skal ha? har ikke peiling på hardware på det som jeg har nå står det: PC3200U-30331-Z M368L6423FTN-CCC 512MB DDR PC3200 CL3 Endret 15. mai 2008 av jeckyll Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du skal ha ddr ram. Jeg har to brikker hjemme hos meg du kan kjøpe vis du vil, 2 gb crucial brikker. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Du skal ha ddr ram.Jeg har to brikker hjemme hos meg du kan kjøpe vis du vil, 2 gb crucial brikker. hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 400-500 ,- spørs jo hvor i landet du bor selvfølgelig, bor du i vestfold kan du jo hente de for 400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå