Gå til innhold

WUTemp -> hva er dette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sirocco:

Gjør bakgrunnsarbeidet

Har du søkt på Google? AltaVista? Forumet? Det er ganske sikkert at noen har hatt samme eller lignende problem som deg fra før. Når du stiller et spørsmål, så kan du gjerne ta med informasjon om hva du har undersøkt fra før. Brukerne av forumet har en tendens til å ta seg bedre tid til brukere som har gjort litt bakgrunnsarbeid før de poster.

rest my case?

Lenke til kommentar

RikkyRally, er du klar over hva min situasjon er. Jeg bor i Kina, og ca 90% av alle nettsted er allerede blokket. Det hjelper meg også lite da at jeg har to foreldre som har drevet med organisert "oppbanking" av meg siden de fant det puppebilde av Pamela Anderson for 7år siden. De har stengt store deler av internett, som bla google. Og de har annskaffet en nanny som skal passe på meg. Da snakker vi om en kinesisk dame som sitter bak meg, og passer på og ser hva jeg surfer på. (jobber billigere enn polakker btw)

Det sårer meg veldig at du da tar det som gitt at alle kan bruke google, jeg ville gjære ha brukt det hvis jeg kunne. Men nå må jeg gå å bli slått, hade ;)

Lenke til kommentar
RikkyRally, er du klar over hva min situasjon er. Jeg bor i Kina, og ca 90% av alle nettsted er allerede blokket. Det hjelper meg også lite da at jeg har to foreldre som har drevet med organisert "oppbanking" av meg siden de fant det puppebilde av Pamela Anderson for 7år siden. De har stengt store deler av internett, som bla google. Og de har annskaffet en nanny som skal passe på meg. Da snakker vi om en kinesisk dame som sitter bak meg, og passer på og ser hva jeg surfer på. (jobber billigere enn polakker btw)

Det sårer meg veldig at du da tar det som gitt at alle kan bruke google, jeg ville gjære ha brukt det hvis jeg kunne. Men nå må jeg gå å bli slått, hade ;)

Haha!

BTW: ikke lov med animerte avatarer !

Lenke til kommentar

Syns dere er barnslige jeg.

Er som ene Fag-lærer'n min sa en gang i tida :

"Finner de en liten fet en så henger de seg på han"

Det vil si, finner dere (ja, de fleste verdensmesterne her på forumet) en med problemer som ikke har all verdens med rersusser så nøler dere ikke å hakke ut øya' på'n..

Det er ikke bra oppførsel spør du meg.

Lenke til kommentar

Dette er nesten morsomt... Dere har brukt 8 poster på å være r@sshøl istedenfor å svare... :lol:

I korte trekk; WUTemp er en midlertidig fil som opprettes når du oppdaterer Windows. M$ påstår at du bare kan hive den ut så lenge du har tatt reboot etter den siste oppdateringen. :)

Nå er jeg ikke heeeelt uenig med folka her da, siden det tok meg omtrent 2 sek å finne svaret på Google, men det hender seg ofte at det er bedre å diskutere ett problem med folk istedenfor en søkemotor...

Lenke til kommentar
Det vil si, finner dere (ja, de fleste verdensmesterne her på forumet) en med problemer som ikke har all verdens med rersusser så nøler dere ikke å hakke ut øya' på'n..

WTF? :o

Jeg har da vel ikke hakka ut øya på noen...! Som jeg skrev et par poster lenger opp, var ikke det bildet ondt ment, og jeg må igjen få nevne kotelett-teorien min :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...