Gjest russ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 hei, er russ og har et spørsmål. det er utrolig masse støy og musikk, så jeg trenger litt tips til hvordan man skal ta førstekontakt med folk man ikke har møtt før. hvordan drar man igang samtalen hvor man må forholde seg i korthet pga. støy? takker på forhånd for ideer Lenke til kommentar
Gjest russ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 om jeg var uklar så er det selve approachen jeg trenger hjelp til. kan gjerne være for andre situasjoner enn høylydte steder også Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Øyenkontakt. Se om du får respons der. Så møt henne, i baren? Røykende ute? Finn på no å prate om etc. Beste er egentli å bruke bekjentskap for å komme i kontakt med folk på generell basis. Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Haha, kjenner meg igjen. Beste muligheten er vel igrunn å få øyekontakt og smile Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det fungerer ikke allltid så bra å sjekke opp damer når hun ikke hører hva du sier. Men viktigste er kroppspråket (Måten du går på, ser på henne og smilet). Dama ser fort om du er high-value eller low-value Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå