eikum Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Hei. Bestilte nettopp en del klær fra nettsiden www.k5.com! Bestillingen min har gått igjennom hos Skandiabanken og jeg har fått en bekreftelse på mail.. Men nå fikk jeg en melding som jeg er litt usikker på, så håper noen her kan hjelpe:) This e-mail is to inform you that we are ready to ship your product out but as a fraud prevention service for our customers we require all of our international credit card orders to supply a copy of their credit card billing statement in order to verify their shipping address. This statement must be an official document from your credit card company that shows your name, address, and at least the last 4 digits of the credit card used. You can fax a copy to 1-760-529-4852 Thank you for choosing K5.com! Kendall K5.com Edit: Når jeg leser dette en gang til forstår jeg litt mer.. De vil at jeg skal kontakte banken (Skandiabanken) for å be om en kvittering av no slag med mitt navn, adresse og de 4 siste hummerne på mitt konto nummer.. Men ehh, faxe det? Burde vell være mulig å maile dette? Jeg aner jo ikke hvem som har fax i 2008 Når jeg logger meg inn på skandiabanken.no står beløpet som resavasjon, men ikke med k5.com.. Må jeg be Skandiabanken om å ordne dette for meg da? Petter, som trenger svar ASAP:) Endret 15. mai 2008 av eikum Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det betyr at du må legge frem bevis på at du er den personen som eier kredittkortet. Be banken faxe en bekreftelse til k5.com, eller du kan gjøre det selv. Bekreftelsen ordner banken for deg. M Lenke til kommentar
l-soer2 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bruk Paypal, så slipper du problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå