Gå til innhold

Bestilte varer på k5.com, "fraud prevention service", hva mener de jeg skal gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei.

Bestilte nettopp en del klær fra nettsiden www.k5.com!

Bestillingen min har gått igjennom hos Skandiabanken og jeg har fått en bekreftelse på mail.. Men nå fikk jeg en melding som jeg er litt usikker på, så håper noen her kan hjelpe:)

This e-mail is to inform you that we are ready to ship your product out but as a fraud prevention service for our customers we require all of our international credit card orders to supply a copy of their credit card billing statement in order to verify their shipping address. This statement must be an official document from your credit card company that shows your name, address, and at least the last 4 digits of the credit card used. You can fax a copy to 1-760-529-4852

Thank you for choosing K5.com!

Kendall

K5.com

Edit:

Når jeg leser dette en gang til forstår jeg litt mer.. De vil at jeg skal kontakte banken (Skandiabanken) for å be om en kvittering av no slag med mitt navn, adresse og de 4 siste hummerne på mitt konto nummer.. Men ehh, faxe det? Burde vell være mulig å maile dette? Jeg aner jo ikke hvem som har fax i 2008 :p

Når jeg logger meg inn på skandiabanken.no står beløpet som resavasjon, men ikke med k5.com.. Må jeg be Skandiabanken om å ordne dette for meg da?

Petter, som trenger svar ASAP:)

Endret av eikum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...