uranus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hei! Har diverse spm om Fruity Loops. Først og fremst, hvor jeg får tak i flere lyder til programmet som f.eks Basshunter lydene. BTW: Jeg vet at det finnes en pakke med de lydene, har sett det en gang i tida. Ellers er jeg ute etter generel hjelp å komme i gang med programmet når det gjelder oppsett av sang og lyder. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.vengeance-sound.de/eng/indexFLASH.html Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Er jo bare filer med masse lyder i en mp3 fil, hvordan kan det importeres inn i FL? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Les brukermanualen fra produktet du har kjøpt, du burde kunne klare å importere lydfiler i det minste om du har forhåpninger om å kunne lage musikk på datan. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Er ikke det jeg sier. Det er EN mp3 fil med masse lyder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det du fikk høre er bare en liten demostrasjon av hva cd'ene inneholder som kan kjøpes på den siden. Men ser at det finnes en liten seksjon med free sounds, kanskje du kan finne noe der som kan brukes? Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Heisann Jeg har sittet en god stund med FL Studio 6 nå, og begynner å gå lei av de samme "gamle" lydene og effektene som fulgte med programmet. Derfor tenkte jeg å laste ned z3ta+(plug-in). Det er nå gjort og jeg får denne "error'en", etter at jeg har lastet det inn: http://s3.supload.com/free/FL_Error.JPG/view/ "Bitmap not found" For å finne Plug-in'en, så gjorde jeg følgende: Channels -> Add one -> z3ta+ Noen som kan hjelpe meg med dette? Har lurt på dette en god stund nå, så håper på gode svar! Endret 26. juli 2008 av Oidipus Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ser ut som noe har knotet seg i innstalleringen. Du brukte ihvertfall riktig fremgangsmåte for å legge det inn i Plugins-listen i FL Studio. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, da er jeg her igjen da:) Har holdt meg i varmen når det gjelder FL Studio og føler egentlig at ferdighetene forbedres med dagene som går. Men det har seg slik at jeg ikke vet av alle funksjoner o.l. i programmet enda, så lurte på om jeg kan få litt hjelp med det. http://www.youtube.com/watch?v=Wuf_yj8C-Ak...feature=related I og med at jeg er ganske dårlig til å forklare på forum, så lager jeg to eksempler av samme spørsmål. Om vi tar i eksempel filen som ligger bak url'en ovenfor. 1). Når filmen starter kommer bildene fra FL Studio fram, og det jeg er ute etter å få svar på er: Hvordan får jeg til volumstyring, pitching osvosv., ved hjelp av grafikken på nedre halvdel av FL-vinduet? 2). Når jeg skal lage sanger med vokaler så pleier jeg å dra vokalene i det nederste feltet av selve FL(der sangen settes sammen). Men hvordan får jeg inn de gule, røde og hvite linjene han har plassert der? Takk på forhånd, Oidipus^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå