Konamixx Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Spørs jo hvor mye man kan dingle for seg selv på PvP servere da, før det plutselig henger noen kropsdeler og dingler. Det lurer jeg litt på. Ser for meg at det er lurt å holde seg i nattmodus på PvP servere de første 20 levlene. Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Spørs jo hvor mye man kan dingle for seg selv på PvP servere da, før det plutselig henger noen kropsdeler og dingler. Det lurer jeg litt på. Ser for meg at det er lurt å holde seg i nattmodus på PvP servere de første 20 levlene. Blir nok å dingle på en PvE-server, tenker jeg. Sånn for å spare kroppsdelene og sånn. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis det er noen som skal på PvE server og trenger guild, kan du sende en pm til meg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har nettopp startet en guild sammen med en del andre. Forumet kom opp for et par minutter siden, så hvis det er noen som er interesserte, er det bare å sjekke Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg er med i The Verdant Watch, en nordamerikansk heavy RP-guild. Skal selv spille Priest of Mitra, gleder meg voldsomt! Edit: Vi ender opp på den amerikanske RP-serveren Cimmeria. Endret 15. mai 2008 av edds Lenke til kommentar
alike Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er i The Axemen. Vi har ikke bestemt oss for hvor vi ender opp enda... Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er i tenkefasen om det blir pvp eller pve. Hadde i grunnen bestemt meg for pvp, fordi dei fleste eg kjenner skal spele pvp. Men sjølv med mine 26år er eg ganske noob med mmo, spelte veldig aktivt neocron for ein del år sia, men etter det har eg ikkje spelt noko. Så er i tvende sinn om pvp kan bli for tøft for meg og at pve kanskje er det beste. Men var ikkje det slik at man kan gå frå pve til pvp men ikkje motsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå