Nitrius Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Lurer litt på hvor folket herifra har havna? Har dere funnet en guild? Noen planer?(tenker på klasse, hva slags server osv...) Er også litt nysgjerrig om det er noen herifra som husker Raiders of the north, Mirabile, dsr eller lignende fra wow?(Noen som skjenner igjen Tirill/Centrius/ToxicMan kanskje?) Endret 14. mai 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Dec Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg vurderer å søke opptak i Deus Irae guilden, søker etter medl. på forumet her. Men er helt noob og har kanskje mest lyst på å starte på en PVE-server. Endret 14. mai 2008 av Dec Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har sikra meg guild, liker ikke heeeelt at det er pvp server vi ender opp, men men. Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er med i Deus Irae guilden. Det virker hvertfall som om det blir PvE server på oss. Selv skal jeg nok spille Barbarian eller Guardian. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Har ikke sett etter guild engang. Det er sikkert ikke så smart, men jeg er ikke helt sikker på om det blir "hardcore" eller "casual" stil jeg kjører i AoC. Jeg skal ihvertfall spille med en god gjeng venner .. Hvem vet, kanskje vi ender opp med å bygge vårt eget . Redigert: Jeg skal spille mannlig demonologist som første karakter. Endret 14. mai 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir guild sammen med en relativt stor vennegjeng. Venneguild slår alt! Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er med i Fubar, et guild startet av og for medlemmene/vennene til WoW-guildet Riders on the Storm på Grim Batol Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er med i Vigor Mortis, skal spille PvP. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) er med i Deus Irae , PvE server og for mye spilling. Det er planen Tenker jeg skal ta savegame i real life og begynne å spille det igjen om noen år Endret 15. mai 2008 av Silo Lenke til kommentar
haffi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg er Leder i Mortal Wombats(ikke si det er et wow guild, we know) som bare er en 20-30 folk som vi kjenner bare venner asså;D vi tar pvp server og har ca 2 på hver class noen 3,4,5osv også. Jeg skal selv være Necro eller HoX Lenke til kommentar
Primo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Victrix Legion VI på meg. Norsk/skandinavisk PvP-RP. Voksent miljø, ikke for stort, ser lovende ut. http://victrixlegion.net Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skal starte opp eget guild med en del venner, men har ingen planer om et norsk guild. Vi venter med å lage noe til alle er litt inni spillet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vært med i Skullsplitters siden 2006, EU-divisjonen siden den kom i stand. Ellers har planen for hva jeg skal spille forandret seg noen ganger allerede, men det ser ut til å bli en Conqueror. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har ikke gått aktivt inn for et guild enda, fikk et tilbud om et rp-guild på open beta, men siden det virket temmelig dødt så har jeg ikke tatt noe mer kontakt. Får se hva som skjer, håper å bli med på et guild når jeg begynner å spille, og å få nye venner. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok det blir en RP-PVP server på meg. Jeg har ikke funnet guild enda men mulig jeg finner noe ingame når jeg kommer dit. Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror nok det blir en RP-PVP server på meg. Jeg har ikke funnet guild enda men mulig jeg finner noe ingame når jeg kommer dit. Har guild gående for RP-PVP server. Er små ennå, vokser jevnt . Ta en titt på siden vår (se sig.) Lenke til kommentar
ellapella Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det slik at man må være med i et guild, eller kan man dingle litt for seg selv sånn som jeg har gjort i WoW? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Man kan dingle rundt for seg selv ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå