Maranello Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Prøvde meg på et HDR for første gang, ser at jeg må bruke dagsbilder neste gang, lett for å få støy her. Tre eksponeringer, -2,0 og +2. Først et uten HDR: HDR versjon: Ris og ros ønskes! Til min egen kritikk kunne jeg godt ha ungått det utbrente området på asfalten der lyset treffer.. but,but, legger nok mer arbeid i det neste gang, nå som jeg ca. vet hvordan det fungerer Lenke til kommentar
1ndy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Likte det første bildet best, selv om det kanskje er i overkant mørkt. En mellomting av de to hadde kanskje vært optimalt. Bildet er stemningsfult og mystisk, og du har ungått å gå bananas med HDR-spakene. Det liker jeg. Thumbs up! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Stilig. Jeg likte faktisk nr 2 litt bedre, men som sagt, en mellomting er kanskje bra. Det er litt for mye lys til høyre til at det blir realistisk. Tror du kanskje kunne prøvd deg med 5 eksponeringer her, -3, -1.3, 0, +1.3, +3 f.eks.. Da får du større omfang og mindre støy. (Forutsetter at du bruker RAW) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Her synes jeg at HDR har hatt noe for seg. Totalresultatet er så stemningsfullt at jeg gir mitt godkjentstempel, selv om jeg i de fleste sammenhenger er litt skeptisk til HDR-bilder. Jeg liker bildet, men skulle nok også ønsket noe et sted i mellom. Hvis ikke, så liker jeg det første best. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det var da vellykket, i likhet med PMnormal er jeg noe skeptisk til HDR bilder, men her var det gjort med forsiktighet, uten at man får et altfor unaturlig resultat. Flott lysvirkning og stemning i det bildet..skulle likt og fått til noe slikt ja RandiA Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Takk for kritikk, kommer til å prøve meg mer på dette fremover. Noen som har fått noen gode resultater med B/W HDR? Lenke til kommentar
emero Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er noe utrolig eventyraktig over resultatet ditt som jeg liker virkelig godt. Helt supert! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er noe utrolig eventyraktig over resultatet ditt som jeg liker virkelig godt. Helt supert! Dette ble en fantastisk wallpaper. Jeg ble også fasinert av hvor mystisk og eventyraktig bildet var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå