Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Heisann - Jeg lurte på om det var noen som kunne guidet meg litt på hvordan man setter opp en proxy på hjemmenettverket. Vet ikke helt om "Proxy" er riktig ordvalg egentlig, for det jeg er ute etter er en firewall på hjemmenettverket foran den trådløse routern, slik at jeg kan droppe firewall på pcene på nettverket. - Jeg har en brukbare stasjonær liggende :AMD Athlon 3400+ (2,2 Ghz) :1 GB Ram :1. Stk Realtek integrert 1000Mbps kort (vil vel trenge et PCI-kort også for å få det til å funke regner jeg med - Tenkte altså å bruke denne som firewall samt filserver, og lurte på om det var mulig å slenge på slike godbiter på en proxy? - Hva slags type programvare/OS (helst open source) vil gjøre jobben, og blir det kræsj med routern? Håper på svar - Karl Jørgen Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 jeg bruker denne: http://www.clarkconnect.com/ etter mmin ruter, funker fint. men den kan være litt vrien å sette opp men er utrolig stabil. for meg i hvertfald da hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå