JensIvar Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Er faktisk veldig usikker på om jeg reagerer på de. Har vurdert å ta en tur til doktoren for å sjekke. Kan det hende at jeg ikke tåler f.eks puddel, men tåler en helt annen hund? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den beste løsningen er jo absolutt å låne seg en hund over flere dager Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kan det hende at jeg ikke tåler f.eks puddel, men tåler en helt annen hund? Det er godt mulig at du tåler det bedre, ja. Du slipper hvertfall å finne hår rundt i huset ditt. Er hvertfall flere som vanligvis reagerer på hund som fint greier å være rundt storpuddelen vår. Og har du den helt kortklippet i tillegg så slipper du masse hår/støv/rusk/div også. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Trådhunden Pumi er allergivennlig sies det. Ikke at de er så lekker at det gjør noe :!: Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er veldig allergisk mot hund. Jeg var så heldig og fikk låne en chinese crested/ powder puff en helg. Jeg merka ingen allergisk reaksjon. Det er vel ikke akkurat den mest aktive hunden. Men som flere sier her, hunden blir det man gjøre den til.. Jeg får min om noen uker :-) Lenke til kommentar
river290xr Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei! Jeg har noen i familien som er utrolig allergisk mot hund. Det er flasset fra huden hun reagerer på. Hun får da astma. Noen tips til hund etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå